Quote from Guest on 14 October 2011, 15:39Jag tycker att jag letat över allt,men hittar inte andras bloggar. Var finns de?
Jag tycker att jag letat över allt,men hittar inte andras bloggar. Var finns de?
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 15:49Finns längst ner på sidan.
Jag tycker dock att det borde finnas en tab högst upp, kanske mellan "Grupper" och "Rundor".
Finns längst ner på sidan.
Jag tycker dock att det borde finnas en tab högst upp, kanske mellan "Grupper" och "Rundor".
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 20:13Kan man markera vilka bloggar man ät intresserad av på nåt sätt eller kan man söka fram dem i Bloglovin?
Kan man markera vilka bloggar man ät intresserad av på nåt sätt eller kan man söka fram dem i Bloglovin?
Quote from Camilla Höög on 15 October 2011, 10:58Det går att lägga till en box som heter "Mina RSS-flöden" och genom den så går att följa bloggen i en bloggläsare.
Om användaren inte aktiverat RSS-flöden så blir det lite klurigare. Smidigast är att du skickar ett meddelande till dem och ber dem lägga ti
Det går att lägga till en box som heter "Mina RSS-flöden" och genom den så går att följa bloggen i en bloggläsare.
Om användaren inte aktiverat RSS-flöden så blir det lite klurigare. Smidigast är att du skickar ett meddelande till dem och ber dem lägga ti