Quote from Guest on 7 May 2011, 18:09jag har funderat på att köpa en cykelhjälm...har alltid cyklat utan..
finns det nån butik med många hjälmar med olika storlekar.
jag är ute efter largehjälmar då jag har lite stort huvud..jag har tittat lite på chainreaction,men vågar inte betsälla inn
jag har funderat på att köpa en cykelhjälm...har alltid cyklat utan..
finns det nån butik med många hjälmar med olika storlekar.
jag är ute efter largehjälmar då jag har lite stort huvud..
jag har tittat lite på chainreaction,men vågar inte betsälla inn
Quote from Rasmus Olsson on 7 May 2011, 18:19Cykloteket på Norra stationsgatan och Täby.
Cykloteket på Norra stationsgatan och Täby.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 21:24Jag köpte min nya hjälm på Cykelhuset i Upplands Väsby för ett par veckor sedan.
Jag köpte min nya hjälm på Cykelhuset i Upplands Väsby för ett par veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 14:14Cykelhuset i Väsby. Finns också en bra butik i Rotebro vars namn jag alltid glömmer
Cykelhuset i Väsby. Finns också en bra butik i Rotebro vars namn jag alltid glömmer
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 15:05Hjelmgrens cykel o sport i Rotsunda centrum (Rotebro)? Trevlig och seriös cykelhandlare för övrigt.
Hjelmgrens cykel o sport i Rotsunda centrum (Rotebro)? Trevlig och seriös cykelhandlare för övrigt.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 15:23Klart att Hjelmgrens säljer hjelmar.
Klart att Hjelmgrens säljer hjelmar.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 10:19Som sagt Cykloteket. Jag skulle köpa en på sportson i Barkarby men utbudet var dåligt. Detsamma gäller däcksortimentet. Men på cykloteket har det aldrig varit problem.
Som sagt Cykloteket. Jag skulle köpa en på sportson i Barkarby men utbudet var dåligt. Detsamma gäller däcksortimentet. Men på cykloteket har det aldrig varit problem.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 10:32Det gäller att prova och inte låsa fast sig vid numret som står på lappen.
Själv har jag väldigt stort och lite avlångt huvud. När det gäller hatt klarar jag med nöd och näppe trycka på mig en 64a och då får jag huvudvärk efter någon timme.
Provade allt
Det gäller att prova och inte låsa fast sig vid numret som står på lappen.
Själv har jag väldigt stort och lite avlångt huvud. När det gäller hatt klarar jag med nöd och näppe trycka på mig en 64a och då får jag huvudvärk efter någon timme.
Provade allt