Quote from Guest on 3 November 2010, 13:36Hej, jag har bestämt mig att skaffa en trihoj (kommer köra mitt första IM till sommaren) och funderar lite på Merida Warp 5 eller nån annan instegsmodell (gärna i pris mellan 10 och 15 tusingar). Vilka andra märken och modeller kan rekommenderas? Och finn
Hej, jag har bestämt mig att skaffa en trihoj (kommer köra mitt första IM till sommaren) och funderar lite på Merida Warp 5 eller nån annan instegsmodell (gärna i pris mellan 10 och 15 tusingar). Vilka andra märken och modeller kan rekommenderas? Och finn
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:46TCM cykel i Tyresö
TCM cykel i Tyresö
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 13:50Cycling på Norrtullsgatan eller CykelCity på söder
Cycling på Norrtullsgatan eller CykelCity på söder
Quote from Elias Engqvist on 3 November 2010, 13:57cyklig i solna kanske?
cyklig i solna kanske?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:02Jag tyckte att de höll på att renovera på cyklig så sent som för ett par veckor sen. Har dom öppet så visst.
Jag tyckte att de höll på att renovera på cyklig så sent som för ett par veckor sen. Har dom öppet så visst.
Quote from Elias Engqvist on 3 November 2010, 15:12Oj, nä jag har ingen koll på dagsformen hos cyklig
Oj, nä jag har ingen koll på dagsformen hos cyklig
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:14Nigge, vet du ifall http://www.mantrasport.se/ har några cannondale slice hemma på lager eller är det beställningsvara ?
Nigge, vet du ifall http://www.mantrasport.se/ har några cannondale slice hemma på lager eller är det beställningsvara ?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:24Jag har själv alltid kört beställningsvara därifrån (både med slice och CAAD 10). Den var hemma hos mig på 3 veckor från beställningen. Kan berätta att den var vackrare i verkligheten än på bild (H:)
Jag har själv alltid kört beställningsvara därifrån (både med slice och CAAD 10). Den var hemma hos mig på 3 veckor från beställningen. Kan berätta att den var vackrare i verkligheten än på bild (H:)
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:30Kanon, tackar, massa tips, helgen är räddad. Tackar. Nån tipsade om Focus, tror man beställer från Tyskland, är det något att satsa på (såg att de hade en trihoj i samma prisklass som Meridan (Warp 5)...?)
Kanon, tackar, massa tips, helgen är räddad. Tackar. Nån tipsade om Focus, tror man beställer från Tyskland, är det något att satsa på (såg att de hade en trihoj i samma prisklass som Meridan (Warp 5)...?)
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:54Focus är alltid nåt att satsa på! Kör både deras cross och MTB och är mycket nöjd. Deras tempocyklar är dessutom riktigt snygga.
Focus är alltid nåt att satsa på! Kör både deras cross och MTB och är mycket nöjd. Deras tempocyklar är dessutom riktigt snygga.