Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej, jag har bestämt mig att skaffa en trihoj (kommer köra mitt första IM till sommaren) och funderar lite på Merida Warp 5 eller nån annan instegsmodell (gärna i pris mellan 10 och 15 tusingar). Vilka andra märken och modeller kan rekommenderas? Och finn

TCM cykel i Tyresö

Cycling på Norrtullsgatan eller CykelCity på söder

cyklig i solna kanske?

Jag tyckte att de höll på att renovera på cyklig så sent som för ett par veckor sen. Har dom öppet så visst.

Oj, nä jag har ingen koll på dagsformen hos cyklig

Nigge, vet du ifall http://www.mantrasport.se/ har några cannondale slice hemma på lager eller är det beställningsvara ?

Jag har själv alltid kört beställningsvara därifrån (både med slice och CAAD 10). Den var hemma hos mig på 3 veckor från beställningen. Kan berätta att den var vackrare i verkligheten än på bild (H:)

Kanon, tackar, massa tips, helgen är räddad. Tackar. Nån tipsade om Focus, tror man beställer från Tyskland, är det något att satsa på (såg att de hade en trihoj i samma prisklass som Meridan (Warp 5)...?)

Focus är alltid nåt att satsa på! Kör både deras cross och MTB och är mycket nöjd. Deras tempocyklar är dessutom riktigt snygga.