Quote from Guest on 18 November 2010, 08:18Sportson södermalm har inga sådana och mitt försök att göra en själv i helgen blev inte särdeles lyckat. Kanske skall de inte göras i 2mm aluminium om skärmarna i övrigt är i plast?
Förslag på affär som tillhandahåller kompis och egolappar emotses tacksa
Sportson södermalm har inga sådana och mitt försök att göra en själv i helgen blev inte särdeles lyckat. Kanske skall de inte göras i 2mm aluminium om skärmarna i övrigt är i plast?
Förslag på affär som tillhandahåller kompis och egolappar emotses tacksa
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 08:28En petflaska hittar du i papperskorgen.
En petflaska hittar du i papperskorgen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:31Jag har gjort min själv men en spolarvätskedunk, silvertejp, skruv och mutter.
-Bara klippa ut lämplig storlek (lång) och montera på cykeln.
Har du en lång skärm kan man trä på en slang på skärmen, slangen funkar då som stuprör.
Jag har gjort min själv men en spolarvätskedunk, silvertejp, skruv och mutter.
-Bara klippa ut lämplig storlek (lång) och montera på cykeln.
Har du en lång skärm kan man trä på en slang på skärmen, slangen funkar då som stuprör.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:41Jag använder en inneslang från min dotters 659-4096 däck.
Jag använder en inneslang från min dotters 659-4096 däck.
Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2010, 09:42Såna gjorde jag, behöver inte borra i skärmarna: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1280557/1280696#msg-1280696
Såna gjorde jag, behöver inte borra i skärmarna: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1280557/1280696#msg-1280696
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:51Bruse: (t+)
Bruse: (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 18 November 2010, 09:53Dock hade jag en förmåga att sparka sönder ena bundbandet för egolappen fram, så extra buntband var alltid med.
Egolapp = lappen på framskärmen skyddar egot
Kompislapp = lappen på bakskärmen skyddar kompisen
Dock hade jag en förmåga att sparka sönder ena bundbandet för egolappen fram, så extra buntband var alltid med.
Egolapp = lappen på framskärmen skyddar egot
Kompislapp = lappen på bakskärmen skyddar kompisen
Quote from Peter Eriksson on 18 November 2010, 10:05Begagnade pingisgummin !
Finns i svart och rött ! Själv kör jag med Röda Mark V
Begagnade pingisgummin !
Finns i svart och rött ! Själv kör jag med Röda Mark V
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 10:14Jag har delat en tom silkonpatron mitt itu. Radien passade utmärkt på Biltemas skärmar. Då det blev två så satte en bak och en fram.
Jag har delat en tom silkonpatron mitt itu. Radien passade utmärkt på Biltemas skärmar. Då det blev två så satte en bak och en fram.
Quote from Anders Wallerstedt on 18 November 2010, 11:043mm (industri)gummimatta, klipp till som en älgtunga..
3 st PopnitJag får mina älgtungor hos cykelhandlaren, borrar och sätter popnit själv.
Se om jag kan ta en bild.
3mm (industri)gummimatta, klipp till som en älgtunga..
3 st Popnit
Jag får mina älgtungor hos cykelhandlaren, borrar och sätter popnit själv.
Se om jag kan ta en bild.