Quote from Guest on 17 May 2011, 20:14Man kan ju lägga upp planerade och/eller genomförda lopp på sin träningssida. Men går det att se på något annat sätt vilka lopp man har lagt in i träningskalendern?
Man kan ju lägga upp planerade och/eller genomförda lopp på sin träningssida. Men går det att se på något annat sätt vilka lopp man har lagt in i träningskalendern?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:24Ja, är det inte det du ser? Alltså planerade tävlingar hamnar både i kalendern och i listan "Mina planerade lopp och tävlingar".
Ja, är det inte det du ser? Alltså planerade tävlingar hamnar både i kalendern och i listan "Mina planerade lopp och tävlingar".
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:25Välj fliken Min träning och sen översikt. Längst ner till höger i kolumnen så kan du välja vad du vill se/visa. Inplanerade tävlingar eller nedräkning.
Välj fliken Min träning och sen översikt. Längst ner till höger i kolumnen så kan du välja vad du vill se/visa. Inplanerade tävlingar eller nedräkning.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:31Jag kanske var otydlig i min fråga. Man kan självklart se det även i träningskalendern, men det är lite jobbigt att bläddra igenom allt fram till hösten 2012. 🙂
Jag undrade alltså egentligen om man kan se sina planerade/genomförda tävlingar i någon lis
Jag kanske var otydlig i min fråga. Man kan självklart se det även i träningskalendern, men det är lite jobbigt att bläddra igenom allt fram till hösten 2012. 🙂
Jag undrade alltså egentligen om man kan se sina planerade/genomförda tävlingar i någon lis
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:36Du kan ta bort listan från "Min startsida" men ha den kvar på fliken "Min träning". Så har jag gjort.
Du kan ta bort listan från "Min startsida" men ha den kvar på fliken "Min träning". Så har jag gjort.