Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 18:32Nån som sprang med GPS/fotpod ?
Jag hade nämligen lite konstiga tider på 9:e och 10:e kilometern. Framförallt tycker jag att 9:e kilometern gick alldeles för fort och misstänker att den var för "kort". Nån som kan bekräfta/dementera ?
Nån som sprang med GPS/fotpod ?
Jag hade nämligen lite konstiga tider på 9:e och 10:e kilometern. Framförallt tycker jag att 9:e kilometern gick alldeles för fort och misstänker att den var för "kort". Nån som kan bekräfta/dementera ?
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 19:13Kilometerskyltarna verkade överlag lite hejkonbacon, tyckte jag. Men jag sprang både ojämnt och utan distansmätare så det omdömet är baserat på ren och ganska opålitlig känsla.
Kilometerskyltarna verkade överlag lite hejkonbacon, tyckte jag. Men jag sprang både ojämnt och utan distansmätare så det omdömet är baserat på ren och ganska opålitlig känsla.
Quote from Sissel Svanøe on 13 July 2008, 20:34Så här säger Garmin 305 om Varbergsloppet, och som du säger så var nionde kilometern rejält kort, även om de här värdena troligtvis inte är helt exakta.
1 km 1.03
2 km 0.96
3 km 1.01
4 km 1.05
5 km 0.96
6 km 1.01
7 km 0.99
8 km 1.01
9 km 0.87
Så här säger Garmin 305 om Varbergsloppet, och som du säger så var nionde kilometern rejält kort, även om de här värdena troligtvis inte är helt exakta.
1 km 1.03
2 km 0.96
3 km 1.01
4 km 1.05
5 km 0.96
6 km 1.01
7 km 0.99
8 km 1.01
9 km 0.87
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 21:22Tack Maria !
Även om de nu inte är helt exakta så syns det ju tydligt att 9:e kilometern är kortare än de andra.
Tack Maria !
Även om de nu inte är helt exakta så syns det ju tydligt att 9:e kilometern är kortare än de andra.
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 22:38Har inte löpt Varbergsloppet innan igår, så banan var ny för mig. Hade förväntat mig ett väldigt flack lopp, men tyckte det kändes som små sluttande hela tiden. Banan var tuffare än jag anat och den tryckande värmen gjorde väl sitt att jag tyckte jag tog
Har inte löpt Varbergsloppet innan igår, så banan var ny för mig. Hade förväntat mig ett väldigt flack lopp, men tyckte det kändes som små sluttande hela tiden. Banan var tuffare än jag anat och den tryckande värmen gjorde väl sitt att jag tyckte jag tog
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 22:57Vi var tre st som sprang (dock ej ihop) och alla var överens om att loppet kändes väldigt jobbigt. Trots det lyckades två av oss få bra resultat. Underligt nog tyckte jag loppet var lättare förra året trots att det var varmare då (har jag iallafall för mi
Vi var tre st som sprang (dock ej ihop) och alla var överens om att loppet kändes väldigt jobbigt. Trots det lyckades två av oss få bra resultat. Underligt nog tyckte jag loppet var lättare förra året trots att det var varmare då (har jag iallafall för mi
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 23:04Fick se ditt namn i resultatlistan Henrik och hajade till lite över att Camillas bror var med i samma lopp som mig. 🙂
Bra kämpat!
Fick se ditt namn i resultatlistan Henrik och hajade till lite över att Camillas bror var med i samma lopp som mig. 🙂
Bra kämpat!
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 20:11Hejsan Fredrik!
Tackar, tackar. Fast i jämförelse med din tid stod jag mig slätt... Kul att det är fler från vår gamla uppväxtort som tävlar. Får hoppas vi ses personligen på nåt lopp.
🙂
Hejsan Fredrik!
Tackar, tackar. Fast i jämförelse med din tid stod jag mig slätt... Kul att det är fler från vår gamla uppväxtort som tävlar. Får hoppas vi ses personligen på nåt lopp.
🙂