Quote from Guest on 2 June 2009, 21:45Hej
På startsidan finns det en topplista över mina vänner och mig (står det). Men jag, dvs min träning summeras inte upp och visas. Varför inte då? Jag vill ju också se mig själv i relation till mina vänner, är det en inställning eller ett fel?Tack för
Hej
På startsidan finns det en topplista över mina vänner och mig (står det). Men jag, dvs min träning summeras inte upp och visas. Varför inte då? Jag vill ju också se mig själv i relation till mina vänner, är det en inställning eller ett fel?
Tack för
Quote from Panama B on 2 June 2009, 21:55Du kanske måste bli vän med dig själv typ. 🙂
Du kanske måste bli vän med dig själv typ. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:59Har du din träning "synlig för andra"? Jag försvann från min egen topplista när jag dolde min träning.
Har du din träning "synlig för andra"? Jag försvann från min egen topplista när jag dolde min träning.
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 22:00Måste ju va en bugg, om man oavsett inställning, inte kan se sig själv.
Måste ju va en bugg, om man oavsett inställning, inte kan se sig själv.
Quote from Camilla Höög on 2 June 2009, 22:24Testa att lägga till dig själv som vän genom att bjuda in dig med den mailadress du har registrerat dig med här.
Testa att lägga till dig själv som vän genom att bjuda in dig med den mailadress du har registrerat dig med här.
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 00:06Kan det vara så att du är så långt ner på listan så du inte syns av den anledningen?
Eller ser man alltid alla på listan?
Kan det vara så att du är så långt ner på listan så du inte syns av den anledningen?
Eller ser man alltid alla på listan?
Quote from Camilla Höög on 3 June 2009, 08:29Du kanske ligger under "Visa kompisar som inte tränat på länge." 🙂
Du kanske ligger under "Visa kompisar som inte tränat på länge." 🙂
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 09:10Just det - det var det jag tänkte på ja..
Just det - det var det jag tänkte på ja..
Quote from Camilla Höög on 3 June 2009, 13:19Bara förtydligade lite 🙂
Bara förtydligade lite 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 23:32Haha, tack för alla kreativa förslag. Har bara några polare och nej jag har inte fuskat med träningen, utan jag håller på att försöka komma ifatt mina polare som jag ska tävla med. Tävlingsmänniskan i mig vill ju så klart se till att jag också tränar mer
Haha, tack för alla kreativa förslag. Har bara några polare och nej jag har inte fuskat med träningen, utan jag håller på att försöka komma ifatt mina polare som jag ska tävla med. Tävlingsmänniskan i mig vill ju så klart se till att jag också tränar mer