Quote from Guest on 27 April 2015, 21:33Jag har tidigare glatt mig åt perfekt överföring direkt från min klocka till funbeat, men nu installerat garmin express eftersom direktservicen skall upphöra.
Första gången jag fört över pass till garmin connect gick det utmärkt att föra över det till fun
Jag har tidigare glatt mig åt perfekt överföring direkt från min klocka till funbeat, men nu installerat garmin express eftersom direktservicen skall upphöra.
Första gången jag fört över pass till garmin connect gick det utmärkt att föra över det till fun
Quote from Funbeat user on 27 April 2015, 21:43Just nu ikväll fick jag meddelande från Garmin Express att de har problem med sina servrar (det står i programmet om man startar det manuellt, varför de inte skriver det på GC också vete katten...) så just för tillfället är det Garmin som har problem.
Just nu ikväll fick jag meddelande från Garmin Express att de har problem med sina servrar (det står i programmet om man startar det manuellt, varför de inte skriver det på GC också vete katten...) så just för tillfället är det Garmin som har problem.
Quote from Funbeat user on 27 April 2015, 21:43Tror inte du gör nåt fel. Jag får också felmeddelande om Time-out och har skrivit om det i en annan tråd. Första gången jag någonsin har problem med importen.
Tror inte du gör nåt fel. Jag får också felmeddelande om Time-out och har skrivit om det i en annan tråd. Första gången jag någonsin har problem med importen.
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 00:35Har haft samma problem. Efter mycket strulande startade jag Garmin Express med administratörrättigheter och det löste sig (hitintills). Stäng Garmin Express först och på Windows7 högerklicka Garmin Express, välj Kör som administratör.
Har haft samma problem. Efter mycket strulande startade jag Garmin Express med administratörrättigheter och det löste sig (hitintills). Stäng Garmin Express först och på Windows7 högerklicka Garmin Express, välj Kör som administratör.