Quote from Guest on 25 September 2006, 13:22Har tillslut skaffat mig en cykel (begagnad Bianchi SL3 med karbongaffel och veloce-komp.) och gjorde premiär turen idag på lunchen. F*n vad skoj det är!
Följde upp detta med älgbiff och ungsbakta rotsaker. Kändes rätt att fira av någon anledning.
Vi se
Har tillslut skaffat mig en cykel (begagnad Bianchi SL3 med karbongaffel och veloce-komp.) och gjorde premiär turen idag på lunchen. F*n vad skoj det är!
Följde upp detta med älgbiff och ungsbakta rotsaker. Kändes rätt att fira av någon anledning.
Vi se
Quote from Funbeat user on 25 September 2006, 13:32He he Mats!
Att cyklar är hur kul som helst. Se bara till att inte göra som jag gjorde dvs körde lite för hårt i de första veckor och bröt båda armarna...
Lycka till med din nya leksak!
He he Mats!
Att cyklar är hur kul som helst. Se bara till att inte göra som jag gjorde dvs körde lite för hårt i de första veckor och bröt båda armarna...
Lycka till med din nya leksak!
Quote from Fredrik Närenfors on 25 September 2006, 13:44Det var den bästa anledningen att käka älgbiff jag hört på länge.
Grattis 🙂
Det var den bästa anledningen att käka älgbiff jag hört på länge.
Grattis 🙂
Quote from Johannes Svensk on 26 September 2006, 08:49Att cykla är en av de nyttigaste beroendeframkallande lek man kan syssla med!
Att cykla är en av de nyttigaste beroendeframkallande lek man kan syssla med!
Quote from Emma Sjöberg on 26 September 2006, 11:17För att inte tala om dyyyyyyyr!! 🙂
För att inte tala om dyyyyyyyr!! 🙂
Quote from Ulf Stider on 26 September 2006, 11:58Och tack vare det måste man jobba så mycket att man inte hinner ägna sig så mycket åt syndigt och fördärvligt leverna 🙂
Och tack vare det måste man jobba så mycket att man inte hinner ägna sig så mycket åt syndigt och fördärvligt leverna 🙂