Quote from Guest on 2 November 2010, 15:34Målmentometern bestämmer självsvådligt att fastän jag skrivit in tex 120min styrka i veckan, så kommer nålen på grönt redan när jag lagt upp 90 minuter. Mycket irriterande. Är det någon trackback man får om man inte uppfyllt målen tidigare?
Nån som har
Målmentometern bestämmer självsvådligt att fastän jag skrivit in tex 120min styrka i veckan, så kommer nålen på grönt redan när jag lagt upp 90 minuter. Mycket irriterande. Är det någon trackback man får om man inte uppfyllt målen tidigare?
Nån som har
Quote from Lotta Lindström on 2 November 2010, 15:44Målmätaren räknar ut hur mycket du borde träna per dag under perioden och visar grönt om du ligger över det. Detta ser du under halvcirkeldiagrammet där det står önskvärt antal minuter.
Ex. Du vill träna 120 min på en vecka. För att komma upp i det måste
Målmätaren räknar ut hur mycket du borde träna per dag under perioden och visar grönt om du ligger över det. Detta ser du under halvcirkeldiagrammet där det står önskvärt antal minuter.
Ex. Du vill träna 120 min på en vecka. För att komma upp i det måste
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:18det gjorde jag faktiskt, tack för svaret.
Jag tycker dock inte om det, jag vill ha grönt först när jag är klar, så att man har något att sträva efter. Känns bättre för mig så. Hade även varit kul att kunna göra listor på det så att man kan se % över hur
det gjorde jag faktiskt, tack för svaret.
Jag tycker dock inte om det, jag vill ha grönt först när jag är klar, så att man har något att sträva efter. Känns bättre för mig så. Hade även varit kul att kunna göra listor på det så att man kan se % över hur
Quote from Elias Engqvist on 2 November 2010, 19:20I det här fallet kan du se det som: "Fortsätt så här med träningen så klarar du ditt mål!"
I det här fallet kan du se det som: "Fortsätt så här med träningen så klarar du ditt mål!"
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:24Man kan väl göra listor på hur det går, under fliken mina mål.
Eller det kanske är bara jag som ser det så
Där fins ingen sån klocka som på första sidan
Man kan väl göra listor på hur det går, under fliken mina mål.
Eller det kanske är bara jag som ser det så
Där fins ingen sån klocka som på första sidan
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:30Hej,
Grafen har 2 typer av information, Dels är den grön så länge du ligger bra till "fortsätt så här såklarar du det" dvs så länge du gör mer än 17min/dag från Saras exempel. Men det finns en visare också, och den når inte 100% förrän du uppnått dina 12
Hej,
Grafen har 2 typer av information, Dels är den grön så länge du ligger bra till "fortsätt så här såklarar du det" dvs så länge du gör mer än 17min/dag från Saras exempel. Men det finns en visare också, och den når inte 100% förrän du uppnått dina 12
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:33Men bara en liten fundering jag inte tänkt på, ändrar sig det där värdet för önskvärt ju längre fram i perioden man kommer??
Men bara en liten fundering jag inte tänkt på, ändrar sig det där värdet för önskvärt ju längre fram i perioden man kommer??
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:38Pia, ja det ändrar sig. För att fortsätta från Saras exempel så står det önskvärt minst 17min på måndagen, önskvärt minst 34min på tisdagen, osv.
Pia, ja det ändrar sig. För att fortsätta från Saras exempel så står det önskvärt minst 17min på måndagen, önskvärt minst 34min på tisdagen, osv.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:47Då är jag med. Trodde det var så men har inte funderat på det alls
Då är jag med. Trodde det var så men har inte funderat på det alls