Quote from Guest on 13 April 2008, 16:43Jag har läst massor av gånger om hur fantastiskt snabba högprofilhjul ska vara.
Ändå är det ingen som kör med det idag på Paris-Roubaix.Verkar konstigt att man inte vill tjäna flera minuter på ett så långt lopp som körs i hög hastighet?
Jag har läst massor av gånger om hur fantastiskt snabba högprofilhjul ska vara.
Ändå är det ingen som kör med det idag på Paris-Roubaix.
Verkar konstigt att man inte vill tjäna flera minuter på ett så långt lopp som körs i hög hastighet?
Quote from Mats Andersson on 13 April 2008, 16:53Testa att köra på högprofil på belgisk/fransk kullesten och rapportera in en recension om hur komfortabelt det är 🙂
Testa att köra på högprofil på belgisk/fransk kullesten och rapportera in en recension om hur komfortabelt det är 🙂
Quote from ellen olsson on 13 April 2008, 17:10Det gör ont bara jag tänker på det... 🙂
Det gör ont bara jag tänker på det... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 17:43Skulle jag köra P-R så hade jag valt ut en rejsig helstel XC-ram, satt bockstyre och racerutväxling på den och monterat tvåtums slicks. Visst, jag hade inte vunnit, men jag hade haft känseln kvar... 😀
Skulle jag köra P-R så hade jag valt ut en rejsig helstel XC-ram, satt bockstyre och racerutväxling på den och monterat tvåtums slicks. Visst, jag hade inte vunnit, men jag hade haft känseln kvar... 😀
Quote from ellen olsson on 13 April 2008, 17:57Rasmus: Ska du köra i år eller väntar du till 2010? 🙂
Rasmus: Ska du köra i år eller väntar du till 2010? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 17:58Hahahaha!
Nä, fy fasen sicken grej egentligen. Hur kommer man ens på tanken att cykla på nåt sånt? Känns lika logiskt som att sova på ett rivjärn, typ...
Hahahaha!
Nä, fy fasen sicken grej egentligen. Hur kommer man ens på tanken att cykla på nåt sånt? Känns lika logiskt som att sova på ett rivjärn, typ...
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:05Tanken är väl att den bäste idag vinner. Startar man inte har man redan förlorat.
Jag är fortfarande nyfiken på varför de inte köra på de snabba hjulen från Labtester som alltid dyker upp i trådarna?
Tanken är väl att den bäste idag vinner. Startar man inte har man redan förlorat.
Jag är fortfarande nyfiken på varför de inte köra på de snabba hjulen från Labtester som alltid dyker upp i trådarna?
Quote from Lotta W on 13 April 2008, 22:28Det är coolt nog att köra på kullersten så de behöver inte hjul som ser fräcka ut.
Det är coolt nog att köra på kullersten så de behöver inte hjul som ser fräcka ut.
Quote from Mats Andersson on 13 April 2008, 22:40Jag tror vi redan svarat på den frågan David...
Jag tror vi redan svarat på den frågan David...
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 15:28Jag skulle vilja veta varför dom inte kör på cykelcross? Det måste väl vara det perfekta valet. Om man kollar så punkterar dom hela tiden, sen tar det en evighet innan bilen kommer och dom kan byta.
Jag skulle vilja veta varför dom inte kör på cykelcross? Det måste väl vara det perfekta valet. Om man kollar så punkterar dom hela tiden, sen tar det en evighet innan bilen kommer och dom kan byta.