Quote from Guest on 14 June 2011, 15:24Jag kan logga in och se mina gamla aktiviteter.
men jag kan ej överföra nya.
Trycker på Överför
Där kan jag se följande:
..........................................................................................................
identifierad enhetFo
Jag kan logga in och se mina gamla aktiviteter.
men jag kan ej överföra nya.
Trycker på Överför
Där kan jag se följande:
..........................................................................................................
identifierad enhet
Fo
Quote from Camilla Höög on 14 June 2011, 15:34Eftersom du använder Internet Explorer så bör du verkligen testa en annan webbläsare och se om det fungerar bättre. Många problem brukar lösa sig då.
Ett annat klassiskt knep som hjälper många gånger är att starta om datorn.
Eftersom du använder Internet Explorer så bör du verkligen testa en annan webbläsare och se om det fungerar bättre. Många problem brukar lösa sig då.
Ett annat klassiskt knep som hjälper många gånger är att starta om datorn.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 17:55Har du Garmin Training Center igång?
Om dialogrutan ligger kvar öppen ("Dina pass har överförts" eller vad den säger) så funkar inte garminimporten på funbeat.
Klicka OK på den rutan och prova sen igenEDIT: Bytte ut "Connect" mot "Training Center" i för
Har du Garmin Training Center igång?
Om dialogrutan ligger kvar öppen ("Dina pass har överförts" eller vad den säger) så funkar inte garminimporten på funbeat.
Klicka OK på den rutan och prova sen igen
EDIT: Bytte ut "Connect" mot "Training Center" i för
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 08:38Tömma historiken i ANT-agent (det finns andra trådar som beskriver hur) har löst liknande problem förut.
Tömma historiken i ANT-agent (det finns andra trådar som beskriver hur) har löst liknande problem förut.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 18:27ANT agenten används väl inte för 305:an eftersom den inte har trådlös överföring till datorn.
ANT agenten används väl inte för 305:an eftersom den inte har trådlös överföring till datorn.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 20:46fel av mig också - jag trodde felet var i funbeat.
Men det skulle kunna vara samma fel ändå, att Garmin Traning Center måste stängas först!
fel av mig också - jag trodde felet var i funbeat.
Men det skulle kunna vara samma fel ändå, att Garmin Traning Center måste stängas först!
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:25Ah, sorry, my bad. Tog för givet att man använde samma eftersom den också kan ant+ med sensorerna.
Ah, sorry, my bad. Tog för givet att man använde samma eftersom den också kan ant+ med sensorerna.