Quote from Guest on 15 August 2006, 20:47Hej! När jag går in på startsidan har jag 2000 minuters träning cirka, men när jag kollar på lista och kalender så har jag mkt mer. Vad beror det på och var ändrar jag så det blir samma?
Hej! När jag går in på startsidan har jag 2000 minuters träning cirka, men när jag kollar på lista och kalender så har jag mkt mer. Vad beror det på och var ändrar jag så det blir samma?
Quote from Tini Kjellin on 15 August 2006, 20:57Det beror troligtvis på att du har olika inställningar för hur många dagar som ska räknas med.
På startsidan har du en liten grå mojutt till höger om rubriken för topplistan vilket öppnar inställningarna för topplistan.
BILD:www.aschan.org/funbeat/Fun
Det beror troligtvis på att du har olika inställningar för hur många dagar som ska räknas med.
På startsidan har du en liten grå mojutt till höger om rubriken för topplistan vilket öppnar inställningarna för topplistan.
BILD:www.aschan.org/funbeat/Fun
Quote from Ellen Lysén on 16 August 2006, 09:41Hej, jo jag har ändrat på den lilla grå pluppen på startsidan till 365 dagar och mycket riktigt får jag samma tid om jag ändrar motsvarande ikalendern eller listan (3995 timmar) . Däremot står det 2325 timmar om jag går in på min träning och tittar längst
Hej, jo jag har ändrat på den lilla grå pluppen på startsidan till 365 dagar och mycket riktigt får jag samma tid om jag ändrar motsvarande ikalendern eller listan (3995 timmar) . Däremot står det 2325 timmar om jag går in på min träning och tittar längst
Quote from Panama B on 16 August 2006, 09:503995 minuter de senaste 60 dagarna
Kolla in rubriken: "Vanligaste träningar senaste 60 dagarna"
Kanns som Funbeat tappar i funktion med alla mojligheter som alla vill ha.....
....Ar det inte bara och spring
3995 minuter de senaste 60 dagarna
Kolla in rubriken: "Vanligaste träningar senaste 60 dagarna"
Kanns som Funbeat tappar i funktion med alla mojligheter som alla vill ha.....
....Ar det inte bara och spring
Quote from Ellen Lysén on 16 August 2006, 09:57Nä det e inte "bara å spring"; det e viktigt att det är logiskt oxå!
Jag har ju varit medlem mindre än 60 dagar, därför borde tiden på träning de senaste 60 dgr:na vara exakt samma som på dom andra uträkningarna. Är det så att endast dom vanligaste tränin
Nä det e inte "bara å spring"; det e viktigt att det är logiskt oxå!
Jag har ju varit medlem mindre än 60 dagar, därför borde tiden på träning de senaste 60 dgr:na vara exakt samma som på dom andra uträkningarna. Är det så att endast dom vanligaste tränin
Quote from Panama B on 16 August 2006, 10:06Liten poang har du...
Diagrammet ar for 60 dagar
medans det som kommer under dvs. din topplista ar for 30 dagarJag har i diagrammet 1640 + 1468 + 417 + 855 = 4380
men i Min topplista under diagrammet ar det 30 dagar dvs. 1937Kollar vi pa dig har du
Liten poang har du...
Diagrammet ar for 60 dagar
medans det som kommer under dvs. din topplista ar for 30 dagar
Jag har i diagrammet 1640 + 1468 + 417 + 855 = 4380
men i Min topplista under diagrammet ar det 30 dagar dvs. 1937
Kollar vi pa dig har du
Quote from Ellen Lysén on 16 August 2006, 10:21Hej, ok tack, nu fattar jag lite mer. Spelar ju ingen större roll egentligen, huvudsaken är ju att tiden ökar och att den inte står still 🙂
Hej, ok tack, nu fattar jag lite mer. Spelar ju ingen större roll egentligen, huvudsaken är ju att tiden ökar och att den inte står still 🙂
Quote from Tini Kjellin on 16 August 2006, 17:03Angående ljusgrönt och mörkgrönt på stablarna. Den ljusgröna delen är din träning de senaste 48 timmarna.
Angående ljusgrönt och mörkgrönt på stablarna. Den ljusgröna delen är din träning de senaste 48 timmarna.