Quote from Guest on 25 November 2012, 23:22Senast när jag var ute och cyklade Montainbike så kände jag på vägen hem när jag cyklade en värme komma inifrån magen sprida sig ut i kroppen, ja iaf upp i bröstkorgen och runt magen. Känslan satt kvar en bra stund efter jag slutat cycklat dushat och ätit
Senast när jag var ute och cyklade Montainbike så kände jag på vägen hem när jag cyklade en värme komma inifrån magen sprida sig ut i kroppen, ja iaf upp i bröstkorgen och runt magen. Känslan satt kvar en bra stund efter jag slutat cycklat dushat och ätit
Quote from Rasmus Olsson on 25 November 2012, 23:32Lyckan av en härlig cykeltur
Lyckan av en härlig cykeltur
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 13:47Ja det kanske det var, var iaf en härlig tur med en hel del solsken vilket man inte får så ofta så här års samt en hel del skogskörning med färjgranna löv på marken och på träden.
Ja det kanske det var, var iaf en härlig tur med en hel del solsken vilket man inte får så ofta så här års samt en hel del skogskörning med färjgranna löv på marken och på träden.
Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 19:03"Jag värmen kändes som den kom från typ tarmarna och spred sig ut i kroppen."
Brukar uppleva något liknande vid simning i öppet vatten med våtdräkt. Sannolikheten för att det skall inträffa, ökar med passets längd. 😉
"Jag värmen kändes som den kom från typ tarmarna och spred sig ut i kroppen."
Brukar uppleva något liknande vid simning i öppet vatten med våtdräkt. Sannolikheten för att det skall inträffa, ökar med passets längd. 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 18:02Glögg? 😉
Glögg? 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 22:24Frugan svarar: Cykellycka!
Frugan svarar: Cykellycka!