Quote from Guest on 2 June 2015, 11:33En kompis köpte tre till cyklar till sig och sin familj på XXL i Kungens kurva förra sommaren. Jag har bara sett en av dem, men jag blev ordentligt upprörd när jag fick se den. Monteringen var uselt gjord med totalt sex brister, varav två riktigt allvarli
En kompis köpte tre till cyklar till sig och sin familj på XXL i Kungens kurva förra sommaren. Jag har bara sett en av dem, men jag blev ordentligt upprörd när jag fick se den. Monteringen var uselt gjord med totalt sex brister, varav två riktigt allvarli
Quote from Funbeat user on 2 June 2015, 11:43Hell no! Jag begick misstaget att köpa en MTB på Bromma blocks XXL för ett par år sedan (bland de dyrare) och den ramlade i bitar på första provturen hemmavid (som tur är i skog, ej i trafik). Tog tillbaka den dit och hävde köpet (fick genomlida en massa
Hell no! Jag begick misstaget att köpa en MTB på Bromma blocks XXL för ett par år sedan (bland de dyrare) och den ramlade i bitar på första provturen hemmavid (som tur är i skog, ej i trafik). Tog tillbaka den dit och hävde köpet (fick genomlida en massa