Quote from Guest on 24 July 2010, 16:17Det har helt plötsligt och utan att jag vet varför (som vanligt) dykt upp en ruta i klockan där det står att varvdatabasen är full. Ta bort det äldsta varvet. Hur gör man det? Och sedan som sagt så fattar jag inte varför det blir så. Jag har aldrig bett o
Det har helt plötsligt och utan att jag vet varför (som vanligt) dykt upp en ruta i klockan där det står att varvdatabasen är full. Ta bort det äldsta varvet. Hur gör man det? Och sedan som sagt så fattar jag inte varför det blir så. Jag har aldrig bett o
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 16:27Är autolap aktiverat? Vilken klocka har du?
Är autolap aktiverat? Vilken klocka har du?
Quote from Linnea Olsson on 24 July 2010, 16:30Japp autolappen är inställd på distans och 1 km. Det har den alltid varit men problemet dök upp idag, så det kan nog inte med det att göra. Eller? Jag har en 310:a
TT
Japp autolappen är inställd på distans och 1 km. Det har den alltid varit men problemet dök upp idag, så det kan nog inte med det att göra. Eller? Jag har en 310:a
TT
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 17:04Men om klockan automatiskt registrerar varv varenda kilometer är det väl inte så konstigt om det till slut blir fullt?
Men om klockan automatiskt registrerar varv varenda kilometer är det väl inte så konstigt om det till slut blir fullt?
Quote from Linnea Olsson on 24 July 2010, 17:07Att den registrerar varje km och visar min hastighet under den sista km betyder inte att den lägger in någon registrering i någon bas tycker jag.
Det är endast en tidsangivelse till mig. Eller har jag fattat fel? Det är iof ett nytt problem. Den har aldr
Att den registrerar varje km och visar min hastighet under den sista km betyder inte att den lägger in någon registrering i någon bas tycker jag.
Det är endast en tidsangivelse till mig. Eller har jag fattat fel? Det är iof ett nytt problem. Den har aldr
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 20:15Ja, du har fattat fel. Den registrerar en varvtid varje kilometer du avverkar med din inställning, och då blir den full med tiden. Att det är nytt beror ju på att den har ganska stort varvminne, och beroende på hur mycket (och vad) man tränar tar det olik
Ja, du har fattat fel. Den registrerar en varvtid varje kilometer du avverkar med din inställning, och då blir den full med tiden. Att det är nytt beror ju på att den har ganska stort varvminne, och beroende på hur mycket (och vad) man tränar tar det olik
Quote from Linnea Olsson on 25 July 2010, 07:55Oj. Då har jag missuppfattat det helt. Då ställer jag den på av i stället så ska problemet vara löst med det. Tack för tipset.
TT
Oj. Då har jag missuppfattat det helt. Då ställer jag den på av i stället så ska problemet vara löst med det. Tack för tipset.
TT
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 08:44Men då får du inga kilometertider - men det förstod du väl?
Varför inte bara tömma gammal data då och då?
Men då får du inga kilometertider - men det förstod du väl?
Varför inte bara tömma gammal data då och då?
Quote from Linnea Olsson on 25 July 2010, 08:53Aha, är det samma inställning? jomen det vill jag ha varje km. Jag har nog klargjort för er att jag inte är så där superhaj på pulsklockors inställningar. 🙂
TT
Aha, är det samma inställning? jomen det vill jag ha varje km. Jag har nog klargjort för er att jag inte är så där superhaj på pulsklockors inställningar. 🙂
TT
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 10:13Det finns 2 lösningar:
1. Om du inte vill spara historiken i klockan efter att du fört över den till datorn så högerklicka på ikonen för "ANT agent" nere till höger, välj enhetsinställningar, klicka i "Radera automatiskt data från min enhet efter överför
Det finns 2 lösningar:
1. Om du inte vill spara historiken i klockan efter att du fört över den till datorn så högerklicka på ikonen för "ANT agent" nere till höger, välj enhetsinställningar, klicka i "Radera automatiskt data från min enhet efter överför