Quote from Guest on 26 April 2012, 15:43Har svårt att hålla koll på hur många längder jag simmar. Finns det något hjälpmedel? Förutom kulram då 😉
Har svårt att hålla koll på hur många längder jag simmar. Finns det något hjälpmedel? Förutom kulram då 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 15:53Detta har diskuterats i en tidigare tråd som jag en gång startade.
Länken nedan går till en sådan du eftersöker!http://swimshop.klubbensport.se/Avdelinger/Swimshopse/Klockor_MP3_pulsm%C3%A4tare/Tidtagarur/Lap-Track-UV-l%C3%A4ngdr%C3%A4knare--klocka-Fini
Detta har diskuterats i en tidigare tråd som jag en gång startade.
Länken nedan går till en sådan du eftersöker!
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 26 April 2012, 15:58Eller klocka + klocka. Om du tex simmar 50 m på 1,15 min (mäts genom att titta på klockan för simmare, med endast sekvisare) har du simmat 1 km på 25 min enligt den vanliga klockan med min och timvisare på väggen.
Eller klocka + klocka. Om du tex simmar 50 m på 1,15 min (mäts genom att titta på klockan för simmare, med endast sekvisare) har du simmat 1 km på 25 min enligt den vanliga klockan med min och timvisare på väggen.
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 16:35Jag köpte den billigare av dessa båda
http://www.wiggle.co.uk/?s=poolmate
Om jag skulle köpt med den vetskap jag har idag så hade jag valt den dyrare.
Den enklare Poolmaten är krånglig, kass manual, knasiga förkortningar i displayen (vilka alla inte beskr
Jag köpte den billigare av dessa båda
http://www.wiggle.co.uk/?s=poolmate
Om jag skulle köpt med den vetskap jag har idag så hade jag valt den dyrare.
Den enklare Poolmaten är krånglig, kass manual, knasiga förkortningar i displayen (vilka alla inte beskr
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 16:48Eller också har man med sig en swimboddy som hjälper till att hålla räkningen 😉
Eller också har man med sig en swimboddy som hjälper till att hålla räkningen 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 17:42Tack för alla svaren. Alltid bra med lite olika erfarenheter. Behöver någon ganska enkel. Annars skulle det ultimata kanske vara en germain 910. Någon som har en sådan?
De få gånger jag kan lura med mig min dotter brukar hon ha koll 😀
Tack för alla svaren. Alltid bra med lite olika erfarenheter. Behöver någon ganska enkel. Annars skulle det ultimata kanske vara en germain 910. Någon som har en sådan?
De få gånger jag kan lura med mig min dotter brukar hon ha koll 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 18:12Jag har en Garmin 910XT när jag simmar. Den fungerar väldigt bra. Den holler koll på distans simsätt per längd och antal armtag per längd. Du får även ett effektivitets värde SWOLF. som man kan se hur man utvecklas 🙂
Så den kan jag varmt rekommendera!
Jag har en Garmin 910XT när jag simmar. Den fungerar väldigt bra. Den holler koll på distans simsätt per längd och antal armtag per längd. Du får även ett effektivitets värde SWOLF. som man kan se hur man utvecklas 🙂
Så den kan jag varmt rekommendera!
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2012, 18:42Swimovate:n ger också dessa data - fast till ett lägre pris 🙂 Men då är det förstås BARA en simklocka...
Swimovate:n ger också dessa data - fast till ett lägre pris 🙂 Men då är det förstås BARA en simklocka...
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 07:22Ojojoj Lars, du vet inte vad du gör! Jag ser min skatteåterbäring fladdra bort och bli en ny klocka...
Ojojoj Lars, du vet inte vad du gör! Jag ser min skatteåterbäring fladdra bort och bli en ny klocka...
Quote from Funbeat user on 27 April 2012, 08:26flindra, Hihihi 😀
Jag kan sälja en till dig om du vill..
flindra, Hihihi 😀
Jag kan sälja en till dig om du vill..