Quote from Guest on 31 January 2010, 18:55Tjo.
Jag har precis köpt en 305:a och tänkte ha den på öppet spår.
Jag körde vasan för två år sedan och funderar på om man kan lägga in sin data och använda den virtuella träningskompisen för att se huruvida man klår sitt PB?Det jag har tillgång till ä
Tjo.
Jag har precis köpt en 305:a och tänkte ha den på öppet spår.
Jag körde vasan för två år sedan och funderar på om man kan lägga in sin data och använda den virtuella träningskompisen för att se huruvida man klår sitt PB?
Det jag har tillgång till ä
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 19:05Hej, mitt forslag ar att du bara lagger in distans och tid for hela loppet under pass, snabbt. Tror inte du kan utnyttja mellantiderna har. lycka till
Hej, mitt forslag ar att du bara lagger in distans och tid for hela loppet under pass, snabbt. Tror inte du kan utnyttja mellantiderna har. lycka till
Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 19:27Kan man inte skapa ett avancerat träningspass i garmin training center med önskade delmål och därefter koppla virituell träningskompis till detta?
Kan man inte skapa ett avancerat träningspass i garmin training center med önskade delmål och därefter koppla virituell träningskompis till detta?
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 17:49Var försiktig med att använda träningskompis på lopp. Jag använde det på Göteborgsvarvet och klockan visade att jag gått i mål 3-400 meter för tidigt samtidigt som den avslutade passet.
Var försiktig med att använda träningskompis på lopp. Jag använde det på Göteborgsvarvet och klockan visade att jag gått i mål 3-400 meter för tidigt samtidigt som den avslutade passet.
Quote from Camilla Höög on 7 February 2010, 18:51Jag upptäckte samma sak på Vasaloppet. Sätt sträckan till längre än det är i verkligheten så stannar i klockan.
Jag upptäckte samma sak på Vasaloppet. Sätt sträckan till längre än det är i verkligheten så stannar i klockan.