Quote from Guest on 13 February 2009, 21:52Stavas ungefär så... Jag undrar: jag har tydligen anmält mig till vasaloppssspinning och jag undrar om någon har tips om vilken valla man bör använda? och ska man ha med sig egen hjälm eller lånar de ut det i starten? Tacksam för svar!
Stavas ungefär så... Jag undrar: jag har tydligen anmält mig till vasaloppssspinning och jag undrar om någon har tips om vilken valla man bör använda? och ska man ha med sig egen hjälm eller lånar de ut det i starten? Tacksam för svar!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:02Moahahahahaha!!!!!!
Moahahahahaha!!!!!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:04Fråga i spinninggruppen och glöm inte glidvalla i brallorna.
Fråga i spinninggruppen och glöm inte glidvalla i brallorna.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:05Assos byxsalva eller vitt vaselin?
Assos byxsalva eller vitt vaselin?
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:07Swix
Swix
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:10Vaaa? Är jag i fel grupp????? Spinning, är inte det ungefär cykling??? Måste se vidare!!! Tack och förlåt!
Vaaa? Är jag i fel grupp????? Spinning, är inte det ungefär cykling??? Måste se vidare!!! Tack och förlåt!
Quote from ellen olsson on 13 February 2009, 22:41Rätt struktur och fluorpulver ger bästa glidet.
Edit: Inget mjöl här inte...
Rätt struktur och fluorpulver ger bästa glidet.
Edit: Inget mjöl här inte...
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:45Flourtanten fixar glidet.
Flourtanten fixar glidet.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:46Va hade ni för flourtanter när ni gick i skolan?
Va hade ni för flourtanter när ni gick i skolan?
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:55Ja, det hade vi. Men jag minns inte att de någonsin fixade glidet.
Ja, det hade vi. Men jag minns inte att de någonsin fixade glidet.