Quote from Guest on 18 February 2009, 10:08Någon som vet vart man kan beställa vattenflaskhållare till en tempobåge?
Vill ha sådan som man fäster under sadeln som är ovanför bakhjulet.
Vet inte vart man hittar dom.Någon som ev har någon till salu???
TAck på förhand!
Mvh Jonas
Någon som vet vart man kan beställa vattenflaskhållare till en tempobåge?
Vill ha sådan som man fäster under sadeln som är ovanför bakhjulet.
Vet inte vart man hittar dom.
Någon som ev har någon till salu???
TAck på förhand!
Mvh Jonas
Quote from Ingemar Lindgren on 18 February 2009, 10:18Jag köpte min på cykloteket.
Jag köpte min på cykloteket.
Quote from Jonas Täng on 18 February 2009, 10:52Jag har handlat av Lena på www.lewasport.se
Bra att handla redan nu. Inte att rekommendera att börja mecka med monteringen klockan tio på kvällen innan start i Kalmar.
Jag har handlat av Lena på http://www.lewasport.se
Bra att handla redan nu. Inte att rekommendera att börja mecka med monteringen klockan tio på kvällen innan start i Kalmar.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 11:55Haha verkar du att du känner mig, skulle vara så typiskt mig att stå o növla med en sådan detalj för att sedan skita i det ist!
Tack:-)
Haha verkar du att du känner mig, skulle vara så typiskt mig att stå o növla med en sådan detalj för att sedan skita i det ist!
Tack:-)
Quote from ellen olsson on 18 February 2009, 12:00Nu blir jag förvirrad. Varför skriver du "vattenflaskhållare till en tempobåge" när du verkar vara ute efter en flaskhållare till sadeln?
På längre triathlondistanser vill jag absolut ha en flaska till tempobågen.
Nu blir jag förvirrad. Varför skriver du "vattenflaskhållare till en tempobåge" när du verkar vara ute efter en flaskhållare till sadeln?
På längre triathlondistanser vill jag absolut ha en flaska till tempobågen.
Quote from Jonas Täng on 18 February 2009, 12:09Fast lewasport säljer bådadera. Kolla under produkter-profile design på aerodrink resp. aquarack. Jag kör, som Fredrik, med flaska fram mellan tempopinnarna. Har också två flaskhållare på ramen och det brukar räcka (på tävling langas ju vätska på längre d
Fast lewasport säljer bådadera. Kolla under produkter-profile design på aerodrink resp. aquarack. Jag kör, som Fredrik, med flaska fram mellan tempopinnarna. Har också två flaskhållare på ramen och det brukar räcka (på tävling langas ju vätska på längre d
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 14:48Ja jag vet inte vad det heter! Men har sett att endel har typ som ett flaskställ som man fäster bak på sadeln det brukar sitta 2 st flaskor i den...
Ja jag vet inte vad det heter! Men har sett att endel har typ som ett flaskställ som man fäster bak på sadeln det brukar sitta 2 st flaskor i den...
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 09:46Är det denna Marcus menar:
http://www.cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ArtikelNr=33182Janne
Är det denna Marcus menar:
http://www.cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ArtikelNr=33182
Janne
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 10:12Ja en sådan är det ju, har behövt några dagar att förstå hur den fungerar! Är inte sådär jätte haj på prylar...tack alla för hjälpen:-)
Ja en sådan är det ju, har behövt några dagar att förstå hur den fungerar! Är inte sådär jätte haj på prylar...tack alla för hjälpen:-)
Quote from Funbeat user on 20 February 2009, 10:19Det Fredrik missar är att vissa människor kallar två-hjuliga fordon för "båge", medan han tänker på bågen framme på styret på sin tempo-cykel.
Det Fredrik missar är att vissa människor kallar två-hjuliga fordon för "båge", medan han tänker på bågen framme på styret på sin tempo-cykel.