Quote from Guest on 5 November 2012, 05:28150 min
150 min
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 05:38150 min
150 min
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 05:39Jenny F : 150 min
Jenny F : 150 min
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 05:41Välkommen ( Jenny F ) till gruppen. Lycka till denna vecka!!!
Välkommen ( Jenny F ) till gruppen. Lycka till denna vecka!!!
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 12:49Ja, välkommen Jenny.
Jag satsar på 210 minuter
Ja, välkommen Jenny.
Jag satsar på 210 minuter
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 20:18Tack, tack! Det skulle vara 150 minuter den här veckan, blandade ihop veckorna.
Tack, tack! Det skulle vara 150 minuter den här veckan, blandade ihop veckorna.
Quote from Funbeat user on 6 November 2012, 11:01Välkommen! Roligt att vi blir fler! <3
Välkommen! Roligt att vi blir fler! <3
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 18:09Hej allesammans!!
Tänkt bara kort presentera mig och berätta varför jag gick med i just Er grupp. Jag går mitt andra år på gymnasiet och strävar efter högsta betyg i idrott, men jag behöver förbättra min kondition om det ska gå. Jag är väldigt målmedveta
Hej allesammans!!
Tänkt bara kort presentera mig och berätta varför jag gick med i just Er grupp. Jag går mitt andra år på gymnasiet och strävar efter högsta betyg i idrott, men jag behöver förbättra min kondition om det ska gå. Jag är väldigt målmedveta
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 22:47Hej Lina.
Välkommen till vårt glada gäng.
Jag är en överviktig soffpotatis som för en ojämn kamp med vikt, kondis och Godistroll väldigt nära 50-års strecket som håller igång för att jag måste så det här är ett sätt för mig att sätta blåslampa på mig.Lyc
Hej Lina.
Välkommen till vårt glada gäng.
Jag är en överviktig soffpotatis som för en ojämn kamp med vikt, kondis och Godistroll väldigt nära 50-års strecket som håller igång för att jag måste så det här är ett sätt för mig att sätta blåslampa på mig.Lyc
Quote from Funbeat user on 11 November 2012, 13:47Nu är jag färdigtränad för den här veckan och landade på 200 minuter, alltså +50.
När vi ändå är inne på presentationer så är jag en 28-årig lärare som tränade ganska mycket under min studietid, och höll igång hyfsat under mina första år i yrkeslivet. F
Nu är jag färdigtränad för den här veckan och landade på 200 minuter, alltså +50.
När vi ändå är inne på presentationer så är jag en 28-årig lärare som tränade ganska mycket under min studietid, och höll igång hyfsat under mina första år i yrkeslivet. F