Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVecko-kommentar
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar en sak. En ruta nånstans där man kan skriva en vecko-kommentar. Om man t.ex har vecko-mål och inte klarar det så kan man skriva en kommentar om varför. Och om man klarar målet så kanske man vill skriva en kommentar om varför det gick bra.
Denna

Jag skulle också vilja ha ngt liknande. Fast jag vill ha den till alla mål och jag vill ha den på målsidan. Nu när sidan har blitt smalare ser det dock svårare ut...

Men just att kommentera måluppfyllnad känns väldigt väsentligt för mig! Målen är viktiga

En kommentar som handlar om ett mål bör vara direkt kopplad till målet och således ligga under mål, men med möjligt till åtkomst via kalendern.

Om man vill lägga in en veckokommentar så kan man enklast göra det genom att bara lägga in en dagsnotering på

En annan möjlighet som jag kör på är att skriva veckosammanfattningar i bloggen. Vill man inte att någon annan ska se dem blir det ju klart svårare... (H)

Ja kommentaren behöver ju egentligen inte synas i kalendern,,alla har ju inte heller veckomål. Men på mål-sidan skulle jag gärna vilja ha en sån funktion. Skriva i bloggen känns inte aktuellt för detta syfte,,,jag vill kunna se det direkt på målsidan 🙂

Jag tycker också att en möjlighet att koppla en kommentar till målen skulle vara en bra idé!