Quote from Guest on 15 September 2008, 14:34Skulle man inte kunna skicka ut brevet på söndagen... när det går ut på måndagen så ser ens "mål staplar lite tomma ut" dvs de står på 0... 🙁
Skulle man inte kunna skicka ut brevet på söndagen... när det går ut på måndagen så ser ens "mål staplar lite tomma ut" dvs de står på 0... 🙁
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 14:44De senaste veckorna har i alla fall jag fått mina nyhetsbrev på söndagen. Men förra månaden kom de mitt i veckan, vilket inte var så bra.
Skulle helst vilja ha mail med förra veckans träning, på måndagen i den efterkommande veckan. Men jag förstår ju att
De senaste veckorna har i alla fall jag fått mina nyhetsbrev på söndagen. Men förra månaden kom de mitt i veckan, vilket inte var så bra.
Skulle helst vilja ha mail med förra veckans träning, på måndagen i den efterkommande veckan. Men jag förstår ju att
Quote from Camilla Höög on 15 September 2008, 15:11Mitt nyhetsbrev kom igår, dvs. på en söndag. Jag har inställt på att det ska komma ut en gång i månaden.
Snyggast map målen borde vara att skicka ut mailen strax innan midnatt för då har de flesta hunnit rapportera in dagens träning och de då gällande må
Mitt nyhetsbrev kom igår, dvs. på en söndag. Jag har inställt på att det ska komma ut en gång i månaden.
Snyggast map målen borde vara att skicka ut mailen strax innan midnatt för då har de flesta hunnit rapportera in dagens träning och de då gällande må
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:16Mitt förra kom vecka 37 måndagen den 8/9 med "Så går det med dina mål" för vecka 37 dvs samma vecka... nu har det ju uppdaterats efter som v 37 har passerat så det ser ju lite bättre ut... men då var det lite surt...
edit: du han före, med dynamiken...
Mitt förra kom vecka 37 måndagen den 8/9 med "Så går det med dina mål" för vecka 37 dvs samma vecka... nu har det ju uppdaterats efter som v 37 har passerat så det ser ju lite bättre ut... men då var det lite surt...
edit: du han före, med dynamiken...
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 15:20tanken är väl att man ska få en "morot" inför veckan som kommer...
tanken är väl att man ska få en "morot" inför veckan som kommer...
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 16:01Kan man inte ha en knapp som man kan trycka på när det känns bra?
Kan man inte ha en knapp som man kan trycka på när det känns bra?
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 16:02Nu vill jag att det ska skickas TYP!
Nu vill jag att det ska skickas TYP!
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 16:41Fast jag ser inte meningen med dessa nyhetsbrev över huvud taget, allt i dem vet jag redan - så jag har valt att inte få dem.
Fast jag ser inte meningen med dessa nyhetsbrev över huvud taget, allt i dem vet jag redan - så jag har valt att inte få dem.
Quote from Camilla Höög on 21 September 2008, 17:14När du säger det så håller jag med. Dags att avanmäla det.
Det fanns inget bra alternativ för att stänga av nyhetsbrevet. Det står "OBS! Om du stänger av den här funktionen så riskerar du att gå miste om viktig information från FunBeat, information som t
När du säger det så håller jag med. Dags att avanmäla det.
Det fanns inget bra alternativ för att stänga av nyhetsbrevet. Det står "OBS! Om du stänger av den här funktionen så riskerar du att gå miste om viktig information från FunBeat, information som t
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 17:49Ja, men allt övrigt är som vanligt, så det verkar vara en varning i onödan...
Ja, men allt övrigt är som vanligt, så det verkar vara en varning i onödan...