Quote from Guest on 27 March 2007, 08:43Jag undrar om någon kan tipsa mig om jag kan välja vilken dag som jag vill skicka ut e-postutskicket. Som det är nu så skickas detta ut jag tror det är tisdagar kl 8:00 kan jag ändra detta.
Det jag vill komma åt är att jag skulle vilja presentera uppfölj
Jag undrar om någon kan tipsa mig om jag kan välja vilken dag som jag vill skicka ut e-postutskicket. Som det är nu så skickas detta ut jag tror det är tisdagar kl 8:00 kan jag ändra detta.
Det jag vill komma åt är att jag skulle vilja presentera uppfölj
Quote from Magnus Gelang on 27 March 2007, 08:53Va? Kan man skicka ut sånt? Skickar du det till dina tävlingskompisar då eller? Är det nåt automatiskt som räknas ihop i det mailet och som bara svischar iväg automatiskt till de som du valt?
Va? Kan man skicka ut sånt? Skickar du det till dina tävlingskompisar då eller? Är det nåt automatiskt som räknas ihop i det mailet och som bara svischar iväg automatiskt till de som du valt?
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 10:10Nja, det kanske inte är något som jag känner att jag behöver men det kom igång automatiskt och skickas till mig själv, bra va?
Inställningarna för detta ligger under min profil där man kan välja när dessa ska skickas ut. Jag har inte kollat nått på hur d
Nja, det kanske inte är något som jag känner att jag behöver men det kom igång automatiskt och skickas till mig själv, bra va?
Inställningarna för detta ligger under min profil där man kan välja när dessa ska skickas ut. Jag har inte kollat nått på hur d
Quote from Magnus Gelang on 27 March 2007, 10:35Skickas till sig själv? Nej då kan jag vara utan det (H)
Tyvär har jag ju inga kloka svar på det du undrar över, sorry.
Skickas till sig själv? Nej då kan jag vara utan det (H)
Tyvär har jag ju inga kloka svar på det du undrar över, sorry.