Quote from Guest on 16 August 2012, 09:47Hej! Jag tänkte köpa en Tacx VR Trainer och har hittat en på veclo.com till ett riktigt bra pris, tydligen har dom rea, så den är nersatt från runt 10k till knappt 6k. Väldigt lockande att beställa därifrån med andra ord, men jag har aldrig hört talas om
Hej! Jag tänkte köpa en Tacx VR Trainer och har hittat en på veclo.com till ett riktigt bra pris, tydligen har dom rea, så den är nersatt från runt 10k till knappt 6k. Väldigt lockande att beställa därifrån med andra ord, men jag har aldrig hört talas om
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 09:57Jag köpte en Tacx Vortex där innan semestern. Den kom på några dagar utan problem. 🙂
Jag köpte en Tacx Vortex där innan semestern. Den kom på några dagar utan problem. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:37Gött, då är det en riktig sida med andra. Ska beställa min Fortius Multiplayer där senare idag! Tack.
Gött, då är det en riktig sida med andra. Ska beställa min Fortius Multiplayer där senare idag! Tack.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 10:38med andra ord*
med andra ord*