Quote from Guest on 7 April 2012, 10:28Tidigare kunde man sortera ut en topplista på medlemmar som tränar en viss aktivitet. Tex kunde jag få fram de 20 (eller om det var 10) personer som tränar mest spinning.
Går det numera?
Rätt kul att hitta sig själv på en "topplista" eller se att det
Tidigare kunde man sortera ut en topplista på medlemmar som tränar en viss aktivitet. Tex kunde jag få fram de 20 (eller om det var 10) personer som tränar mest spinning.
Går det numera?
Rätt kul att hitta sig själv på en "topplista" eller se att det
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 10:38jag tyckte den där listan var jättesporrande, bara att klättra ett steg (även om det var för att andra inte tränade) gav en sporre och självförtroende. jag vill ha tillbaka den
jag tyckte den där listan var jättesporrande, bara att klättra ett steg (även om det var för att andra inte tränade) gav en sporre och självförtroende. jag vill ha tillbaka den
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 10:5030 mil i veckan?
Det måste väl finnas någon som satsar i Elitklass och då lär det behövas dubbelt upp.
30 mil i veckan?
Det måste väl finnas någon som satsar i Elitklass och då lär det behövas dubbelt upp.
Quote from Jonny Persson on 7 April 2012, 12:00Det kan man fortfarande. Gå bara in på gruppen i fråga och klicka på topplistan så kan du kolla över några olika perioder och med olika enheter. Tyvärr brukar det alltid finnas några i topp som har reggat konstigt men det ger en fingervisning.
Det kan man fortfarande. Gå bara in på gruppen i fråga och klicka på topplistan så kan du kolla över några olika perioder och med olika enheter. Tyvärr brukar det alltid finnas några i topp som har reggat konstigt men det ger en fingervisning.
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 12:09Men alla träningsformer har inte egna grupper. Men jag sökte häromdagen på pilates, för jag ville hitta en kommentar. Och då kom bland annat topplistan för den träningsformen upp. Men hur man hittar den på ett enklare sätt - som förr: bara klicka i sin fe
Men alla träningsformer har inte egna grupper. Men jag sökte häromdagen på pilates, för jag ville hitta en kommentar. Och då kom bland annat topplistan för den träningsformen upp. Men hur man hittar den på ett enklare sätt - som förr: bara klicka i sin fe
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 13:23För några månader sedan listades länkar till alla topplistor i en post här någonstans. Sök på topplista?
För några månader sedan listades länkar till alla topplistor i en post här någonstans. Sök på topplista?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 13:23Jag har sparat den här tråden - här kan man se topplistorna. Om det är det här du menar alltså?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1091612
Jag har sparat den här tråden - här kan man se topplistorna. Om det är det här du menar alltså?
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 16:0630 mil i veckan. Det blir det ju bara fram och tillbaka till jobbet med cykeln nuförtiden. Dock den enda träningen jag håller på med för tillfället...
30 mil i veckan. Det blir det ju bara fram och tillbaka till jobbet med cykeln nuförtiden. Dock den enda träningen jag håller på med för tillfället...