Quote from Guest on 9 September 2012, 16:02Tja!Tänkte köpa ett par vittoria rally tubdäck 23-622.Ventilen på dom är 36mm.Har köpt ett par fälgar som är 88mm.Går det bra att montera ett par Vittoria rvc utbytesventil 110mm då.Tack på förhand/Tobias
Tja!Tänkte köpa ett par vittoria rally tubdäck 23-622.Ventilen på dom är 36mm.Har köpt ett par fälgar som är 88mm.Går det bra att montera ett par Vittoria rvc utbytesventil 110mm då.Tack på förhand/Tobias
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:12Jag tror inte Rally har den lösningen men de är ju "riktiga skittuber".
Jag tror inte Rally har den lösningen men de är ju "riktiga skittuber".
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:16vad ska jag köpa för däck då.vill inte punga ut allt för mycket nu.sparar till några bättre nästa år.
vad ska jag köpa för däck då.vill inte punga ut allt för mycket nu.sparar till några bättre nästa år.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:24Jag kör med Vittoria Evo CX och Veloflex Criterium.
Jag kör med Vittoria Evo CX och Veloflex Criterium.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:24Får ju upp ventilerna när jag trycker på tillval på "skit däcken":)
Får ju upp ventilerna när jag trycker på tillval på "skit däcken":)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:28Får bli någon sådan variant i vår.kontot börjar sina lite efter hjulköp o dyl.Ja vet att däcken är viktiga som faan.Men jag vill bara ut o testa hjulen innan snön komer:)
Får bli någon sådan variant i vår.kontot börjar sina lite efter hjulköp o dyl.Ja vet att däcken är viktiga som faan.Men jag vill bara ut o testa hjulen innan snön komer:)
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:36Men du lär ju inte ha någon glädje av dina Rallytuber efter testrundan. Då har du två tuber som gjorde hål i plånboken, och en som du kan ha som reserv.
Men du lär ju inte ha någon glädje av dina Rallytuber efter testrundan. Då har du två tuber som gjorde hål i plånboken, och en som du kan ha som reserv.
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 16:58ok du kan ha rätt i det.Får fortsätta kika runt lite då.Tack för hjälpen.
ok du kan ha rätt i det.Får fortsätta kika runt lite då.Tack för hjälpen.
Quote from ellen olsson on 9 September 2012, 18:56Vittoria Rally är riktigt usla. Allt annat lär vara bättre.
Continental Sprinter fick bra betyg i Top Vélos fjolårstest och Gatorskinvarianten håller lite bättre:
http://www.bike-discount.de/shop/k374/a61576/sprinter-gatorskin-tubular-tyre-22-mm.html
Vittoria Rally är riktigt usla. Allt annat lär vara bättre.
Continental Sprinter fick bra betyg i Top Vélos fjolårstest och Gatorskinvarianten håller lite bättre:
http://www.bike-discount.de/shop/k374/a61576/sprinter-gatorskin-tubular-tyre-22-mm.html