Quote from Guest on 28 September 2010, 10:32Den som väntar på något gott väntar nästan alltid lite för länge!
Den här grejen har dragit ut nästan löjligt mycket på tiden, men nu är det inte långt borta. I dagarna har nämligen en första version av FunBeats iPhone-app skickats till Apple för godkänn
Den som väntar på något gott väntar nästan alltid lite för länge!
Den här grejen har dragit ut nästan löjligt mycket på tiden, men nu är det inte långt borta. I dagarna har nämligen en första version av FunBeats iPhone-app skickats till Apple för godkänn
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:42Olle: kommer det en app för oss som har Android mobiler också? eller är den redan klar?
Olle: kommer det en app för oss som har Android mobiler också? eller är den redan klar?
Quote from Pernilla Liljegren on 28 September 2010, 10:48Ja! En app jag verkligen vill ha och kommer att använda! Heja Olle!
Ja! En app jag verkligen vill ha och kommer att använda! Heja Olle!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:49Härligt Olle, det kommer att underlätta rejält att kunna ha det med sig när man tränar.
Snart har man hela livet i telefonen. Husdjuren protesterar lite, men med lite tur kan man få in dem där också, i alla fall framåt OS6.0 eller nåt...:-)
Härligt Olle, det kommer att underlätta rejält att kunna ha det med sig när man tränar.
Snart har man hela livet i telefonen. Husdjuren protesterar lite, men med lite tur kan man få in dem där också, i alla fall framåt OS6.0 eller nåt...:-)
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:49edit
edit
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:49Grymt jobbat! Ser fram emot detta!!
Grymt jobbat! Ser fram emot detta!!
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2010, 10:52Puss på Olle!
Puss på Olle!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:56Man kan inte få en sneak-preview på den (screen shot)? 😀
Man kan inte få en sneak-preview på den (screen shot)? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 28 September 2010, 10:57Linus, brukar du tjuvtitta i julklapparna dan före julaftonen också? 😉
Jag är också nyfiken!
Linus, brukar du tjuvtitta i julklapparna dan före julaftonen också? 😉
Jag är också nyfiken!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 10:58Bra jobbat!
Bra jobbat!