Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Under de närmsta timmarna dyker version 3.0.5 av FunBeat-appen för iPhone upp för nedladdning på AppStore. Den innehåller några småjusteringar:

* Nu kan du välja vilka fält som ska synas på sidan där du redigerar/matar in dina träningspass.
* Appen berät

Finns det någonstans man kan anmäla sig till betatestning av android appen?

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1383528

Tack 🙂

Varför lägger ni inte in en funktion för autopaus? Alltså att appen pausar inspelningen när man understiger en viss hastighet (borde kunna ställas in individuellt beroende på vad man utövar för sport också.).

Verkar kanon alltihop, men det finns en sak som jag saknar (har inte hittat i alla fall).
Möjligheten att kunna välja vilken runda jag ska springa, och när man väljer rundan se vilka tidigare tider jag har haft på rundan.

Det är enda anledningen som jag

Daniel: Vi kommer att lägga till det. Har inte hunnits med bara. Det är högt på priolistan.

Andreas: Vi kikar på det också!

Ok... när är det dags att stödja den helt överlägset största plattformen, Android?

"IDC har presenterat preliminära siffror för den globala smartphonemarknaden under årets tredje kvartal. Enligt analysföretagets statistik är Androids andel hela 81 % meda

Betatest pågår för fullt av Androiden
Läs några inlägg ovanför ditt - där finns en länk att anmäla dig på!

Ok, tack, jag ska läsa lite bättre. 🙂

Fast risken är att jag förlitar mig på Runkeeper tills ni är klara sedan lovar att jag ge den en seriös chans. Hoppas ni har gott om betatestare ändå?

12