Quote from Guest on 30 September 2008, 21:51Går det att lägga till via ferrata som det val man gör av den träningssort man håller på med? Alltså typ klätter/vandring med stålvajrar?
Går det att lägga till via ferrata som det val man gör av den träningssort man håller på med? Alltså typ klätter/vandring med stålvajrar?
Quote from Galderma Fritidsförening on 30 September 2008, 22:01Bara att maila olle om det är någon träningstyp du vill lägga till. 🙂
Bara att maila olle om det är någon träningstyp du vill lägga till. 🙂
Quote from Camilla Höög on 30 September 2008, 22:23Jag rapporterade Via Ferrata som övrigt eftersom jag endast gjorde det en gång, men om det är något du regelbundet sysslar med så är det bara att maila Olle.
Jag rapporterade Via Ferrata som övrigt eftersom jag endast gjorde det en gång, men om det är något du regelbundet sysslar med så är det bara att maila Olle.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:00..inte gör jag det dagligen precis, men varför inte lägga till? :-)..hur mejlar jag olle?
..inte gör jag det dagligen precis, men varför inte lägga till? :-)..hur mejlar jag olle?
Quote from Jan Lundquist on 1 October 2008, 20:04infoSnabelAfunbeatPunktse
infoSnabelAfunbeatPunktse