Quote from Guest on 26 March 2007, 10:06Hej...jag undrar om det är någon som kans tala om för mig varför jag inte får vibrationsträning med i "cirkeln" med tårtbitar ??
som visar vad man tränar för något??Allt annat kommer in...men inte just det??
Hej...jag undrar om det är någon som kans tala om för mig varför jag inte får vibrationsträning med i "cirkeln" med tårtbitar ??
som visar vad man tränar för något??
Allt annat kommer in...men inte just det??
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 10:16Jag TROR att det är så att det finns en max på hur många olika aktiviteter som visas - allt över tror jag klumpas ihop till övrigt. Jag har varit med om samma sak - för mej var det stretch som inte visades ett tag. Men nu gör den det pga färre olika typer
Jag TROR att det är så att det finns en max på hur många olika aktiviteter som visas - allt över tror jag klumpas ihop till övrigt. Jag har varit med om samma sak - för mej var det stretch som inte visades ett tag. Men nu gör den det pga färre olika typer
Quote from Camilla Höög on 26 March 2007, 10:33Vibrationsträning ligger faktiskt där, men den har ingen rubrik. Den är inte ihopklumpad med "övriga aktiviteter", bara svår att klicka på eftersom den har 1% om du tittar på 60 dagar. Byt till 30 dagar, så får den en egen rubrik.
Det verkar inte finnas
Vibrationsträning ligger faktiskt där, men den har ingen rubrik. Den är inte ihopklumpad med "övriga aktiviteter", bara svår att klicka på eftersom den har 1% om du tittar på 60 dagar. Byt till 30 dagar, så får den en egen rubrik.
Det verkar inte finnas
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 13:38Har du vibrationstränat länge? Ger det några resultat? Vi har skaffat en sån apparat på jobbet. Jag har bara provat den en gång. Jag kännde mig messt fånig och tyckte inte den gav så mycket. Vad tycker du?
Har du vibrationstränat länge? Ger det några resultat? Vi har skaffat en sån apparat på jobbet. Jag har bara provat den en gång. Jag kännde mig messt fånig och tyckte inte den gav så mycket. Vad tycker du?
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 13:45Oj jag vet inte så mycket om den ännu...håller på att lära mig hur mycket man ska ta på varje övning....
men nu kör jag tre olika ben en dag a 10 minuter.....i morgon tre andra typ armar a 10 minuter.....osv...
dom jag känner som har kört ett tag tycker
Oj jag vet inte så mycket om den ännu...håller på att lära mig hur mycket man ska ta på varje övning....
men nu kör jag tre olika ben en dag a 10 minuter.....i morgon tre andra typ armar a 10 minuter.....osv...
dom jag känner som har kört ett tag tycker
Quote from Funbeat user on 26 March 2007, 13:51Jag hitta din tårbit! Den har inget namn, dne bara finns där, mellan den största biten och övriga aktiviteter. På ungefär 1 procent, du kan klicka på dem så flyttar de sig så ser du bättre 😉
Jag hitta din tårbit! Den har inget namn, dne bara finns där, mellan den största biten och övriga aktiviteter. På ungefär 1 procent, du kan klicka på dem så flyttar de sig så ser du bättre 😉
Quote from Bjarne Lewin on 26 March 2007, 19:22Hur många ben har du 😉
Hur många ben har du 😉
Quote from Funbeat user on 27 March 2007, 10:05*skrattar* tre olika benövningar ska det ju vara..*L*
*skrattar* tre olika benövningar ska det ju vara..*L*