Quote from Guest on 3 May 2013, 20:15Vid vilken vattentemperatur kan jag börja använda shorty våtdräkt? Hur varmt kan man tro att d e i Trelleborg den 6/6?
Vid vilken vattentemperatur kan jag börja använda shorty våtdräkt? Hur varmt kan man tro att d e i Trelleborg den 6/6?
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 20:25Samma temp som du klara simma i en baddräkt.
Samma temp som du klara simma i en baddräkt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2013, 11:19För Ryan, +10 grader
för mig, +20 grader😉
För Ryan, +10 grader
för mig, +20 grader
😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 09:541. +8° C
2. +17° C
1. +8° C
2. +17° C
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 10:18Finns det nån poäng med att använda shorty? Lång hjälper ju bättre med vattenläget och gör att du simmar snabbare.
...om man inte redan har ett jättebra vattenläge, så att det inte är våtdräkten det hänger på, antar jag. Men då ska man vara bra duktig.
Finns det nån poäng med att använda shorty? Lång hjälper ju bättre med vattenläget och gör att du simmar snabbare.
...om man inte redan har ett jättebra vattenläge, så att det inte är våtdräkten det hänger på, antar jag. Men då ska man vara bra duktig.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 12:57en shorty kan var bra om man ska simma bröstsim. visste det gå att simma alla simsätt i en lång, men pga ökade flyttkraft kan det var jobbigt att behålla ben under vattenytan när man simma bröstsim.
om man redan äger en shorty för annat bruk är det bra
en shorty kan var bra om man ska simma bröstsim. visste det gå att simma alla simsätt i en lång, men pga ökade flyttkraft kan det var jobbigt att behålla ben under vattenytan när man simma bröstsim.
om man redan äger en shorty för annat bruk är det bra
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 15:21Ah, det förstås. Du har rätt. Bröstsim med helkroppsdräkt är jobbigt.
Ah, det förstås. Du har rätt. Bröstsim med helkroppsdräkt är jobbigt.