Quote from Guest on 28 November 2014, 00:05Söker som så många andra efter bra vinterkläder för landsvägscykling. Har det mesta men saknar en bra jacka. Såg att Addnature har rea på det fantastiska märket Klättermusen. Tror ni jackan kan funka till hojen på vintern? Någon som har erfarenhet av den?
Söker som så många andra efter bra vinterkläder för landsvägscykling. Har det mesta men saknar en bra jacka. Såg att Addnature har rea på det fantastiska märket Klättermusen. Tror ni jackan kan funka till hojen på vintern? Någon som har erfarenhet av den?
Quote from Funbeat user on 28 November 2014, 00:15Som det mesta när det gäller cykling är ju en tight passform att föredra. Fladder göra sig icke besvär typ. Sen är det ju det här med den framåtlutade positionen när man cyklar. Tittar du på cykelspecifika jackor är de ju oftast lite kortare fram och läng
Som det mesta när det gäller cykling är ju en tight passform att föredra. Fladder göra sig icke besvär typ. Sen är det ju det här med den framåtlutade positionen när man cyklar. Tittar du på cykelspecifika jackor är de ju oftast lite kortare fram och läng
Quote from Funbeat user on 28 November 2014, 08:58Jag tycker att Trimtex vinterjack är ok.
http://webshop.trimtex.se/cykel/cykeljackor/elite-lzr-bi-elastic-tights-no-pad-black
Bra pris just nu.
Jag tycker att Trimtex vinterjack är ok.
http://webshop.trimtex.se/cykel/cykeljackor/elite-lzr-bi-elastic-tights-no-pad-black
Bra pris just nu.
Quote from Funbeat user on 28 November 2014, 23:31Trimtex ser bra ut. Tycker det överhuvudtaget inte är så stor skillnad på olika jackor oavsett pris.
Får kika på min Vidblåin när den kommer; duger den inte för cykling så skickar jag tillbaka den. Vore grymt om den funkade eftersom den nog är toppen ä
Trimtex ser bra ut. Tycker det överhuvudtaget inte är så stor skillnad på olika jackor oavsett pris.
Får kika på min Vidblåin när den kommer; duger den inte för cykling så skickar jag tillbaka den. Vore grymt om den funkade eftersom den nog är toppen ä
Quote from Funbeat user on 1 April 2015, 23:17Hej
Lite gammal tråd men hur gick det med din Klättermusen Vidblåin jacka. Funkar den till cykling? Tänkte köpa den och använda som allround för cykling, jogging och vandring. Vill ha BRA ventilation!
Hej
Lite gammal tråd men hur gick det med din Klättermusen Vidblåin jacka. Funkar den till cykling? Tänkte köpa den och använda som allround för cykling, jogging och vandring. Vill ha BRA ventilation!