Quote from Guest on 12 February 2016, 20:18Insamling till Barncancerfonden samt motreaktion mot GöteborgVarvets storhetsvansinne, där de via domstol försöker tvinga andra arrangörer att byta namn om de heter NågontingVarvet.
Plats: Var du vill
Datum: 23 juli.
Tid: 10:00
Sträcka: Valfri
Anmälnings
Insamling till Barncancerfonden samt motreaktion mot GöteborgVarvets storhetsvansinne, där de via domstol försöker tvinga andra arrangörer att byta namn om de heter NågontingVarvet.
Plats: Var du vill
Datum: 23 juli.
Tid: 10:00
Sträcka: Valfri
Anmälnings
Quote from Funbeat user on 12 February 2016, 20:28Bra initiativ,är jag bara frisk i knäet så springer jag (H) (L)
Bra initiativ,är jag bara frisk i knäet så springer jag (H) (L)
Quote from Funbeat user on 18 February 2016, 08:50Självklart! 😀 (t+)
Självklart! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 16 June 2016, 07:50PRV har gett ut ett registreringsbevis för Vikenvarvet nu, så det är en liten delseger. Ännu har inte Patent- och besvärsrätten tagit ställning till överklagan som GöteborgsLarvet gjorde mot Slussvarvet.
Läs mer hos SVT: http://www.svt.se/nyheter/lokalt/
PRV har gett ut ett registreringsbevis för Vikenvarvet nu, så det är en liten delseger. Ännu har inte Patent- och besvärsrätten tagit ställning till överklagan som GöteborgsLarvet gjorde mot Slussvarvet.
Läs mer hos SVT: http://www.svt.se/nyheter/lokalt/
Quote from Funbeat user on 16 June 2016, 09:31Heja Vikenvarvet och Slussvarvet och alla andra varv runt om i landet!
Heja Vikenvarvet och Slussvarvet och alla andra varv runt om i landet!
Quote from Funbeat user on 18 June 2016, 18:29(t+) Jag ska försöka få in ett 21.1km-pass den dagen och skicka in 211 kr till Barncancerfonden.
Någon mer?
(t+) Jag ska försöka få in ett 21.1km-pass den dagen och skicka in 211 kr till Barncancerfonden.
Någon mer?
Quote from Funbeat user on 18 June 2016, 18:58Jag är på! (t+)
Jag är på! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 June 2016, 19:25(t+)
Ett öre per meter 🙂
(t+)
Ett öre per meter 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2016, 14:50Det blev ungefär 6 öre per meter till kidsen, döda getter och massor med Tuborg till mig. 😀
Det blev ungefär 6 öre per meter till kidsen, döda getter och massor med Tuborg till mig. 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2016, 13:12Vad bra det börjat ticka på nu! Över 70% insamlat!
Vad bra det börjat ticka på nu! Över 70% insamlat!