Quote from Guest on 25 October 2013, 21:28Kan mina träningskompisar se i nyhetsflödet när jag uppdaterar min vikt? det jag har gått ner??
Kan mina träningskompisar se i nyhetsflödet när jag uppdaterar min vikt? det jag har gått ner??
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 21:38Hej Camilla, du har inte din vikt synlig för andra.
Hej Camilla, du har inte din vikt synlig för andra.
Quote from Funbeat user on 25 October 2013, 21:39Aha jag får kolla det
Jo jag har så att mina träningskompisar ska kunna se min vikt.
Aha jag får kolla det
Jo jag har så att mina träningskompisar ska kunna se min vikt.
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 17:18Jag kan se din vikt nu iaf och vi är ju kompisar här. Vet du hur du ändrar om du inte vill att det ska synas?
Jag kan se din vikt nu iaf och vi är ju kompisar här. Vet du hur du ändrar om du inte vill att det ska synas?
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 17:22AM R Medväska jajamen det vet jag. men jag undrar om det syns i mitt nyhetsflöde när vikten är uppdaterad eller om ni som är mina vänner måste gå in på mina rapporter eller kalender för att se när vikten uppdateras?
AM R Medväska jajamen det vet jag. men jag undrar om det syns i mitt nyhetsflöde när vikten är uppdaterad eller om ni som är mina vänner måste gå in på mina rapporter eller kalender för att se när vikten uppdateras?
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 17:46Bara blogg och träning syns i flöde
Vikt och andra dags notering i kalendar eller dina rapporter
Bara blogg och träning syns i flöde
Vikt och andra dags notering i kalendar eller dina rapporter
Quote from Funbeat user on 27 October 2013, 17:53tack snälla
tack snälla