Quote from Guest on 24 November 2008, 17:02Har försökt få en översikt av min träning och viktnoteringar.
I grafiken kan vikten komma med, liksom i kalendern, men lyckas inte få någon lista på något sätt. Vet ni hur man gör för att se viktnoteringarna listade dag för dag.
Har försökt få en översikt av min träning och viktnoteringar.
I grafiken kan vikten komma med, liksom i kalendern, men lyckas inte få någon lista på något sätt. Vet ni hur man gör för att se viktnoteringarna listade dag för dag.
Quote from Camilla Höög on 24 November 2008, 17:12Jag testade lite, men det verkar inte gå att få ut det på något enkelt sätt.
Enklast sättet är att visa ett helt år. Söka på texten "vikt". Tryck sedan F3 för att hoppa till nästa träff. Funkar i IE7 med Google Toolbar 5, Firefox, Chrome.
Välj sedan näst
Jag testade lite, men det verkar inte gå att få ut det på något enkelt sätt.
Enklast sättet är att visa ett helt år. Söka på texten "vikt". Tryck sedan F3 för att hoppa till nästa träff. Funkar i IE7 med Google Toolbar 5, Firefox, Chrome.
Välj sedan näst
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 22:46Tyvärr blev jag nog inte så mycket klokare av svaret. Men så har jag inte alla de faktorer du nämnde.
Tyvärr blev jag nog inte så mycket klokare av svaret. Men så har jag inte alla de faktorer du nämnde.
Quote from Camilla Höög on 26 November 2008, 00:56Jag beskrev bara hur du enklast söker reda på alla viktnoteringar i kalendern. Det var det enklaste sättet jag kom på 🙂
Jag beskrev bara hur du enklast söker reda på alla viktnoteringar i kalendern. Det var det enklaste sättet jag kom på 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 15:30Ok, tack för engagemanget! Men i kalendern är det inte så svårt. Det vore bara bra om man kunde få en överblick i en tabell.
Ok, tack för engagemanget! Men i kalendern är det inte så svårt. Det vore bara bra om man kunde få en överblick i en tabell.
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 15:38Exportera till Excel?
Exportera till Excel?
Quote from Camilla Höög on 27 November 2008, 16:03Om man använder viktfältet under dagsnotering så går det inte att exportera. Kommer inte med.
Om man skriver in det som en kommentar till ett träningspass så funkar det och är lätt att filtrera fram efter en export till Excel.
Om man använder viktfältet under dagsnotering så går det inte att exportera. Kommer inte med.
Om man skriver in det som en kommentar till ett träningspass så funkar det och är lätt att filtrera fram efter en export till Excel.
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 07:33Det jag saknar är att kunna in en vikt som mål. Det går ju att lägga in dagnoteringar med vikten. Jag är ganska ny här, men ni kanske vet om det går att göra på något annat sätt.
/ Matte :@
Det jag saknar är att kunna in en vikt som mål. Det går ju att lägga in dagnoteringar med vikten. Jag är ganska ny här, men ni kanske vet om det går att göra på något annat sätt.
/ Matte :@
Quote from Camilla Höög on 28 November 2008, 08:00Målen går inte att använda på det sättet. Målfunktionen är byggd för mål som adderas ihop, t.ex. sträcka, tid, steg, antal pass osv. Inte för att mäta när man uppnått ett visst värde.
Det behöver läggas till en extra funktion för att stödja den typen av
Målen går inte att använda på det sättet. Målfunktionen är byggd för mål som adderas ihop, t.ex. sträcka, tid, steg, antal pass osv. Inte för att mäta när man uppnått ett visst värde.
Det behöver läggas till en extra funktion för att stödja den typen av