Quote from Guest on 21 April 2008, 15:24🙁
Jag vet att jag e tjatig men....
Jag blir så arg på mig själv....:(Inte så mycke som ett gram jag har gått ner...va fan ska jag göra????
Jag bara ökar i vikt i stället 🙁Känner mig inte alls glad...
Hållt på skit länge nu men inget händer:(Snack
🙁
Jag vet att jag e tjatig men....
Jag blir så arg på mig själv....:(
Inte så mycke som ett gram jag har gått ner...va fan ska jag göra????
Jag bara ökar i vikt i stället 🙁
Känner mig inte alls glad...
Hållt på skit länge nu men inget händer:(
Snack
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:34Variera träningen. Du gör samma sak varje dag alltid, alltid.
Det är ju normaltillstånd för dig. Du måste ändra på något. Träna mer och träna annorlunda så behöver du inte träna 5 gånger i veckan.
Äter du verkligen bra nu?
Variera träningen. Du gör samma sak varje dag alltid, alltid.
Det är ju normaltillstånd för dig. Du måste ändra på något. Träna mer och träna annorlunda så behöver du inte träna 5 gånger i veckan.
Äter du verkligen bra nu?
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:35Ett tips: mät dig istället för att väga dig. Du kan faktiskt ha gått upp pga muskler men minskat i "omkrets".
Ett tips: mät dig istället för att väga dig. Du kan faktiskt ha gått upp pga muskler men minskat i "omkrets".
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:38Hej jack....
Har du något bra tränings program???
Som ja kan göra på gymmet, jag hinner tyvärr bara en timme pgr av barn å jobb.
Min tid för träning finns bara om morgonen mellan 8.00-9.00Ja äter mer nu å håller verkligen på med maten så jag tycker att
Hej jack....
Har du något bra tränings program???
Som ja kan göra på gymmet, jag hinner tyvärr bara en timme pgr av barn å jobb.
Min tid för träning finns bara om morgonen mellan 8.00-9.00
Ja äter mer nu å håller verkligen på med maten så jag tycker att
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 15:41Det finns som sagt 3 sätt att gå ner i vikt. Äta mindre energi, göra av med mer energi eller göra båda saker samtidigt. Om du är still i vikten har du energibalans dvs att du stoppar i dig lika mycket energi som du gör av med.
Det finns som sagt 3 sätt att gå ner i vikt. Äta mindre energi, göra av med mer energi eller göra båda saker samtidigt. Om du är still i vikten har du energibalans dvs att du stoppar i dig lika mycket energi som du gör av med.
Quote from Catharina Brattlin on 21 April 2008, 15:58Therese, läs den här tråden en gång till:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=182961
Här står allt Du behöver veta. Allt annat jag skriver hade bara blivt en upprepning av vad som har skrivits i ovanstående tråd...
Therese, läs den här tråden en gång till:
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=182961
Här står allt Du behöver veta. Allt annat jag skriver hade bara blivt en upprepning av vad som har skrivits i ovanstående tråd...
Quote from Funbeat user on 21 April 2008, 16:06Du kan använda den timmen till att tex jogga 2-3 gånger i veckan. På www.marathon.se finns bra nybörjarprogram.
Du skulle också kunna styrketräna på gym eller hemma om du köper lite enkla redskap som tex hantlar, gummiband eller pilatesboll. På gymmet f
Du kan använda den timmen till att tex jogga 2-3 gånger i veckan. På http://www.marathon.se finns bra nybörjarprogram.
Du skulle också kunna styrketräna på gym eller hemma om du köper lite enkla redskap som tex hantlar, gummiband eller pilatesboll. På gymmet f
Quote from Camilla Höög on 21 April 2008, 16:34Tänk på att det tar tid att förändra kroppen särskilt om det ska vara hälsosamt och varaktigt.
Tänk på att det tar tid att förändra kroppen särskilt om det ska vara hälsosamt och varaktigt.
Quote from Olof C on 21 April 2008, 17:46Jag har läst igenom tråden som Sylvia hänvisar till och tycker att hon och andra gett mycket bra svar där.
Det tar tid att gå ner i vikt. Plus att du har två barn tyckte jag att jag läste iaf. Vissa kan gå ner till sin vikt de hade innan graviditeten meda
Jag har läst igenom tråden som Sylvia hänvisar till och tycker att hon och andra gett mycket bra svar där.
Det tar tid att gå ner i vikt. Plus att du har två barn tyckte jag att jag läste iaf. Vissa kan gå ner till sin vikt de hade innan graviditeten meda
Quote from Bjarne Lewin on 21 April 2008, 17:49Men finns det inte en annan tråd också... en tråd om en flicka som, visade det sig, har en sjukdom. När hon fick behöandlig för sjukdomen så började hon gå ner igen... eller minns jag fel??
Men finns det inte en annan tråd också... en tråd om en flicka som, visade det sig, har en sjukdom. När hon fick behöandlig för sjukdomen så började hon gå ner igen... eller minns jag fel??