Quote from Guest on 3 July 2010, 20:41Varför kan man inte ha vikt som ett mål?
Vore toppen om man kunde ha det, eller är det bara jag som önskar den här funktionen. (Eller finns den redan på något hemligt ställe?)
Varför kan man inte ha vikt som ett mål?
Vore toppen om man kunde ha det, eller är det bara jag som önskar den här funktionen. (Eller finns den redan på något hemligt ställe?)
Quote from Funbeat user on 3 July 2010, 20:51Du kan skriva in din vikt i din kalender och ha den som synlig eller osynlig för andra.
Det finns en diskussionstråd om att gå ner i vikt
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=666393
som Rolan Fors startat om att gå ner ett kilo i veckan.
Du kan skriva in din vikt i din kalender och ha den som synlig eller osynlig för andra.
Det finns en diskussionstråd om att gå ner i vikt
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=666393
som Rolan Fors startat om att gå ner ett kilo i veckan.
Quote from Camilla Höög on 4 July 2010, 22:11Målen är inte utformade på det sättet utan använder uppräkning istället för nedräkning som du önskar.
Du kan sätta ett mål där du ska gå ner x antal kg. Sätt antal kg som antal repetitioner och välj en obskyr sport som du inte använder. Rapportera sedan v
Målen är inte utformade på det sättet utan använder uppräkning istället för nedräkning som du önskar.
Du kan sätta ett mål där du ska gå ner x antal kg. Sätt antal kg som antal repetitioner och välj en obskyr sport som du inte använder. Rapportera sedan v
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 08:45Svaren var kanske inte riktigt vad jag hade önskat men stort tack för hjälpen. Allt går om man vill uppenbarligen:)
Svaren var kanske inte riktigt vad jag hade önskat men stort tack för hjälpen. Allt går om man vill uppenbarligen:)
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 16:38Håller verkligen med Ida. Vikt som personligt mål hade behövts!
För mig var det så självklart att det skulle finnas, tji fick jag... 🙁
Håller verkligen med Ida. Vikt som personligt mål hade behövts!
För mig var det så självklart att det skulle finnas, tji fick jag... 🙁