Quote from Guest on 7 June 2009, 22:24På cykelturen var det en som frågade mig varför det är en liten krage på cykeltröjorna, jag kunde inte svara på det.
Nån som har någon aning varför det är det?
På cykelturen var det en som frågade mig varför det är en liten krage på cykeltröjorna, jag kunde inte svara på det.
Nån som har någon aning varför det är det?
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:34för att cykelbrännan inte ska synnas vid bärandet av kostym
för att cykelbrännan inte ska synnas vid bärandet av kostym
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 23:06Jag tycker att det är skönt med den lilla kragen. Hindrar lite av vinddraget kring min känsliga hals, och att draget letar sig in under tröjan och kyler av kroppen. Kanske är det så man tänkt när man utformat tröjorna? Om man vill ventilera kring kroppen
Jag tycker att det är skönt med den lilla kragen. Hindrar lite av vinddraget kring min känsliga hals, och att draget letar sig in under tröjan och kyler av kroppen. Kanske är det så man tänkt när man utformat tröjorna? Om man vill ventilera kring kroppen
Quote from ellen olsson on 7 June 2009, 23:09En cykeltröja med hel dragkedja och kontemporär krage har rätt optimal utformning för ändamålet. Räcker inte det?
En cykeltröja med hel dragkedja och kontemporär krage har rätt optimal utformning för ändamålet. Räcker inte det?
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 04:01Skulle det inte se väldigt fult ut utan krage?
Viktigast är väl att ha den stängd.
Skulle det inte se väldigt fult ut utan krage?
Viktigast är väl att ha den stängd.