Quote from Guest on 17 July 2008, 21:49Vi är ju några som är synnerligen aktiva i viktklubben. Här kan vi skriva om våra tankar och funderingar kring det. Imorse låg jag på 78,3. Jag tror att mitt mål skall vara 77 vilket innebär att jag har 1,3 kilo kvar. Det är ju sedan den stora utmaningen
Vi är ju några som är synnerligen aktiva i viktklubben. Här kan vi skriva om våra tankar och funderingar kring det. Imorse låg jag på 78,3. Jag tror att mitt mål skall vara 77 vilket innebär att jag har 1,3 kilo kvar. Det är ju sedan den stora utmaningen
Quote from Funbeat user on 17 July 2008, 21:59Ja det är ju det som är det svåra, man får helt enkelt pröva sig fram med både motion och träning så man hittar nått som funkar, det kommer kanske ta lite tid innan man hittar det ultimata men det ska nog gå bra. Du kan ju börja med att lägga in en viloda
Ja det är ju det som är det svåra, man får helt enkelt pröva sig fram med både motion och träning så man hittar nått som funkar, det kommer kanske ta lite tid innan man hittar det ultimata men det ska nog gå bra. Du kan ju börja med att lägga in en viloda
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 08:42Nu har jag nått min målvikt 77 kg men jag vet inte om jag är helt nöjd. Det känns så svårt att vara nöjd när vågen står stilla eller går lite upp som idag. Det är mycket lättare att vara nöjd när man går ner. Jag skall försöka satsa mer på att nu ha träni
Nu har jag nått min målvikt 77 kg men jag vet inte om jag är helt nöjd. Det känns så svårt att vara nöjd när vågen står stilla eller går lite upp som idag. Det är mycket lättare att vara nöjd när man går ner. Jag skall försöka satsa mer på att nu ha träni