Quote from Guest on 22 February 2007, 09:25Hej!
Jag undrar om jag skulle kunna få lite tips på bra mat med lite kalorier men som man ändå kan äta sig mätt på . både frukost,lunch, mellanmål och middag. tack på förhand.
Hej!
Jag undrar om jag skulle kunna få lite tips på bra mat med lite kalorier men som man ändå kan äta sig mätt på . både frukost,lunch, mellanmål och middag. tack på förhand.
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 22 February 2007, 09:35Till frukost brukar jag äta havregrynsgröt som är fiberberikad, över den brukar jag strö lite krossade linfrön och ett rivet äpple. För att bli ordentligt mätt äter jag jag oftast 1,5 portion (alltså gröt på 1,5dl havregryn), tycker att det brukar mätta r
Till frukost brukar jag äta havregrynsgröt som är fiberberikad, över den brukar jag strö lite krossade linfrön och ett rivet äpple. För att bli ordentligt mätt äter jag jag oftast 1,5 portion (alltså gröt på 1,5dl havregryn), tycker att det brukar mätta r
Quote from Funbeat user on 22 February 2007, 10:26Nja , jag hittar på lite olika. Till frukost brukar jag äta nån knäckemacka med mager skinka på , eller lättfil med musli. och i bland , oftast på helgerna kör jag på makrillmacka, ett glas juice med fruktkött, fil med musli , sen om jag orkar mer så tar
Nja , jag hittar på lite olika. Till frukost brukar jag äta nån knäckemacka med mager skinka på , eller lättfil med musli. och i bland , oftast på helgerna kör jag på makrillmacka, ett glas juice med fruktkött, fil med musli , sen om jag orkar mer så tar