Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej.

jag tränar för tillfället med huvudmålet att gå ner i vikt. jag har inte hittat någon bra funktion för att få översikt över viktnedgången. Skriver in den nya vikten i kalendern, men hade varit suveränt att kunna se det i ett diagram t.ex.
Någon som

Hej!
Om du går in på "Visa diagram" under "Min träning" så kan du där välja att antingen innehåll för staplarna eller innehåll för linje ska visa din registrerade vikt 🙂 Du kan även välja om du vill att den ska visa per vecka, per månad eller per år.
Ly

Ska man registerara vikten vid första gången man registrerar träning då...så blir det en kurva för varje gång man skriver in vikt ?
För var (annars?) skriver man in vikt ? jag har inte riktigt hittat en egen för bara viktkurvor...

Under "Registrera dagsnotering" finns det ett fält för vikt!

på knappen "Registrera dagsnotering" finns ett fält för vikt

edit: inte snabb nog 🙂

ah..tack där...har inte alls kollat på "noteringar"....får kolla lite framåt då om det blir några fina kurvor eller vad...

Dit (Registrera dagsnotering) kommer man också om man klickar på datumsiffran för resp dag i kalendern.

Himla bra! tackar för hjälpen

Måste man registrera sin vikt varje dag för att kunna få ut ett snyggt diagram?
Jag registrerar bara min vikt en gång i veckan men får då inte ut någon graf i diagrammet alls.

Om man registerar en gång i veckan borde man välja att diagrammet ska visas veckovis, då får du en graf. Annars kan du välja att använda staplarna för att visa vikt istället.

12