Quote from Guest on 16 March 2010, 11:38Är det bara jag eller kan man inte notera vikt annat än i hela kg? Jag skulle hemskt gärna vilja kunna notera vikt med åtminstone en decimal men det fungerar inte. Är detta något som kan åtgärdas?
Är det bara jag eller kan man inte notera vikt annat än i hela kg? Jag skulle hemskt gärna vilja kunna notera vikt med åtminstone en decimal men det fungerar inte. Är detta något som kan åtgärdas?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:48Jag hade inga problem med det (använde kommatecken i min dagsnotering och inte punkt)? Eller vad menar du är det som inte fungerar?
Jag hade inga problem med det (använde kommatecken i min dagsnotering och inte punkt)? Eller vad menar du är det som inte fungerar?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:48Din vikt i dagsnotering? Den ska du kunna registrera med decimaler, det gör jag!
Vikten på tyngder man använder vid träning vet jag ej, finns det behovet?
Din vikt i dagsnotering? Den ska du kunna registrera med decimaler, det gör jag!
Vikten på tyngder man använder vid träning vet jag ej, finns det behovet?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:49Fungerade bra för mig med , men ej med anglosaxiskt .
Kan i värsta fall vara browserberoende och bero på regionala inställningar.
Testa med både , och ..
Fungerade bra för mig med , men ej med anglosaxiskt .
Kan i värsta fall vara browserberoende och bero på regionala inställningar.
Testa med både , och ..
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 11:53Ok, där har man för att man inte testar nog 😉 Det fungerade ju utmärkt med kommatecken och inte punkt! Tack tack 😀
Ok, där har man för att man inte testar nog 😉 Det fungerade ju utmärkt med kommatecken och inte punkt! Tack tack 😀