Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatVila
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet att fler tagit upp detta men orkar just nu inte leta.
Jag önskar att vila kommer upp som val. FÖr jag vill i min planering kulla välja det (för att se om jag fuskade och inte vilade, hur påverkas skade och sjukdomsbild tex). Eller ha som kryssrut

Om vila används som träningstyp så kommer det påverka statistiken för antalet träningspass.
Är det inte enklare att skriva vila som en dagskommentar? Särskilt när det gäller just en aktivitet som sträcker sig över hela dagen.
Det kanske skulle vara olika

Jag har inte varit här på Funbeat så jättelänge men hur lägger jag in en dagskommentar?

Sara

Du öppnar din träningskalender och klickar på datumsiffran i övre vänstra hörnet så kommer en ruta fram där du kan notera dagsinfo som puls, vikt & kommentarer.

Enda nackdelen att lägga det som en dagskommentar är att det inte blir sökbart om du av någon anledning vill lista dina vilodagar.

kankske något i dagskommenteren som man kan tex kryssa i för vilodag? eller liknande

Enklaste sättet att registrera dagskommentar är att klicka på knappen "Registrera dagsnotering" som ligger precis under "Registrera träning" längst upp på Funbeat.

Vilodagar är sökbara genom att ta fram kalendern och visa den tidsperiod du önskar och sed

Tack allihop! Hittat 😀