Quote from Guest on 27 April 2008, 22:30Vildmarksmilen (10,7 km) och Vildmark15 (15,7 km). Underlaget består av allt från lättsprungna stigar till svår terräng. Det gäller att anpassa fart till underlag. Banorna avslutas med ett upplopp uppför Hemlingbybergets slalombacke. Allt deltagande sker
Vildmarksmilen (10,7 km) och Vildmark15 (15,7 km). Underlaget består av allt från lättsprungna stigar till svår terräng. Det gäller att anpassa fart till underlag. Banorna avslutas med ett upplopp uppför Hemlingbybergets slalombacke. Allt deltagande sker
Quote from Lotta Lindström on 27 April 2008, 22:40Vad kul det låter, och inte allt för långt bort heller. Tål att tänkas på.
Vad kul det låter, och inte allt för långt bort heller. Tål att tänkas på.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 22:43Jag kutade den förra året, riktigt roligt!!
Jag kutade den förra året, riktigt roligt!!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 22:56Det verkar sjukt kul! Skulle vara lite Skolmästerskap i orientering revisited med avslutning uppför slalombacke 😀
Det verkar sjukt kul! Skulle vara lite Skolmästerskap i orientering revisited med avslutning uppför slalombacke 😀
Quote from Lotta Lindström on 27 April 2008, 23:08Attans kollade inte datumet så noga. Ska på bröllop den dagen så det får vänta till nästa år 🙁
Attans kollade inte datumet så noga. Ska på bröllop den dagen så det får vänta till nästa år 🙁
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 08:39Jag var med förra året och hade kanonkul! Tror nog att jag kommer att slå förra årets tid, i år...!
Jag var med förra året och hade kanonkul! Tror nog att jag kommer att slå förra årets tid, i år...!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 20:08Jag sprang milen förr-förra året och bortsett från avslutningen upp i skidbacken är banan som vilket terrängspår som helst. Vildmark15 däremot, är avsevärt tuffare, säger alla som provat.
Jag sprang milen förr-förra året och bortsett från avslutningen upp i skidbacken är banan som vilket terrängspår som helst. Vildmark15 däremot, är avsevärt tuffare, säger alla som provat.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 07:22Jag bor 5 km från Hemlingby där vildmarksmilen och vildmark 15 är. Jag har tagit 15-km-spåret ibland. Man får sänka farten och länga stegen lite eftersom det är rätt så mycket blöt sumpmark, vid vissa ställen kanske gå eller klafsa. Inte mycket backar och
Jag bor 5 km från Hemlingby där vildmarksmilen och vildmark 15 är. Jag har tagit 15-km-spåret ibland. Man får sänka farten och länga stegen lite eftersom det är rätt så mycket blöt sumpmark, vid vissa ställen kanske gå eller klafsa. Inte mycket backar och
Quote from Stefan Kinberg on 23 May 2008, 10:19Anmälde mig igår till Vildmark15 (vildmarksmilen.com). Kan inte släppa tanken på avslutningen uppför slalombacken. Tävlingen kostar 150 eskudos vilket är en lagom kostnad för en löptävling i allmänhet. Dessutom är den rätt tuff och naturen är fin, så man
Anmälde mig igår till Vildmark15 (vildmarksmilen.com). Kan inte släppa tanken på avslutningen uppför slalombacken. Tävlingen kostar 150 eskudos vilket är en lagom kostnad för en löptävling i allmänhet. Dessutom är den rätt tuff och naturen är fin, så man
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 08:05Slalombacken är rätt så kort, nästan för kort för att kunna kallas "slalombacke" med gott samvete. Du förlorar inte så många minuter om du bara skulle orka springa halva vägen. Dessvärre så är det ju givetvis just vid slalombacken som publiken står och då
Slalombacken är rätt så kort, nästan för kort för att kunna kallas "slalombacke" med gott samvete. Du förlorar inte så många minuter om du bara skulle orka springa halva vägen. Dessvärre så är det ju givetvis just vid slalombacken som publiken står och då