Quote from Guest on 11 June 2008, 22:21På min racer har jag bromsar som heter Bianchi CMP-1. Sedan är själva bromsklossarna av märket BBB.
Nu har jag tänkt köpa nya till min resa till alperna. OM jag nu tar mig upp så är det väl bäst att ha bra bromsar till utförskörningarna.
Jag har läst at
På min racer har jag bromsar som heter Bianchi CMP-1. Sedan är själva bromsklossarna av märket BBB.
Nu har jag tänkt köpa nya till min resa till alperna. OM jag nu tar mig upp så är det väl bäst att ha bra bromsar till utförskörningarna.
Jag har läst at
Quote from ellen olsson on 11 June 2008, 22:31Om det är samma typ av klossar så räcker det med att köpa klossarna. Det kan du enkelt kolla själv. KoolStop är bra men jag tycker att de slits i snabbaste laget för att vara värda sitt pris så jag brukar köra med BBB-klossar. De bromsar tillräckligt bra
Om det är samma typ av klossar så räcker det med att köpa klossarna. Det kan du enkelt kolla själv. KoolStop är bra men jag tycker att de slits i snabbaste laget för att vara värda sitt pris så jag brukar köra med BBB-klossar. De bromsar tillräckligt bra
Quote from Funbeat user on 11 June 2008, 22:59Jag har ju BBB-klossar.
Ja, då kanske jag ska satsa på nya BBB isf. De kostar ju ganska mycket mindre.
Jag har ju BBB-klossar.
Ja, då kanske jag ska satsa på nya BBB isf. De kostar ju ganska mycket mindre.
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 08:22Artnr:SWISS STOP RACE 2000 GHP GRÖN
Beskrivning:
Det finns massor av bra produkter, och så finns det dom som är bäst. Swiss Stops bromsgummin är en av få produkter som alltid, i alla tester, får toppresultat. Swiss Stop gör bäst bromsgummin
i världen, bas
Artnr:SWISS STOP RACE 2000 GHP GRÖN
Beskrivning:
Det finns massor av bra produkter, och så finns det dom som är bäst. Swiss Stops bromsgummin är en av få produkter som alltid, i alla tester, får toppresultat. Swiss Stop gör bäst bromsgummin
i världen, bas