Quote from Guest on 26 January 2010, 09:48Funderar på en aerobåge till racern men undrar litegranna på vad som är mest ergonomiskt.
Jag tycker att bild #3 verkar vara mest naturlig, medans de andra är antagligen mer aerodynamiska. Vad har ni själv för bågar?
Jag kommer inte ha några växelhandta
Funderar på en aerobåge till racern men undrar litegranna på vad som är mest ergonomiskt.
Jag tycker att bild #3 verkar vara mest naturlig, medans de andra är antagligen mer aerodynamiska. Vad har ni själv för bågar?
Jag kommer inte ha några växelhandta
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 09:58Bekvämt är överskattat 😉
Jag har bara provat den längst ner men det är nog individuellt vilken som passar.
Bekvämt är överskattat 😉
Jag har bara provat den längst ner men det är nog individuellt vilken som passar.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:02Hur blir skillnaden på dessa modeller och en modell där bågen fäster under styret och armstöden på ovansidan styret. Märker man någon skillnad, får man mer stöd för underarmar med bågar över styret?
Hur blir skillnaden på dessa modeller och en modell där bågen fäster under styret och armstöden på ovansidan styret. Märker man någon skillnad, får man mer stöd för underarmar med bågar över styret?
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:09Ingen aning faktiskt. Har numera en tempocykel och där tycker jag det fungerar bättre iaf. Där är cykeln formad för tempoställning på ett helt annat sätt.
Dock skulle jag nog välja en där bågarna går under styret pga att man kommer ner mer.
Ingen aning faktiskt. Har numera en tempocykel och där tycker jag det fungerar bättre iaf. Där är cykeln formad för tempoställning på ett helt annat sätt.
Dock skulle jag nog välja en där bågarna går under styret pga att man kommer ner mer.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 16:33Att investera i en tempobåge var infästningen ligger under styret skulle jag inte chansa på om jag hade en ram med LV geometri, på TT funkar det dock fint.
Jag har kört mycket med Deda Clip-one på min Cicli B Crook och den är väl isf undantaget men den h
Att investera i en tempobåge var infästningen ligger under styret skulle jag inte chansa på om jag hade en ram med LV geometri, på TT funkar det dock fint.
Jag har kört mycket med Deda Clip-one på min Cicli B Crook och den är väl isf undantaget men den h