Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELVilken aktivitet
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu menar jag inte bara i den här gruppen (som faktiskt har livats upp de sista dagarna) utan även på övriga Funbeat. Jag är bara med i två grupper förutom de tre översta grupperna som har med Funbeat att göra och jag har ett sjå att hinna med att ens avma

Vet inte riktigt faktiskt. Men jag läser väl trådar mer än jag jobbar kanske.. 😉

"markera tråden som ointressant" är en fantastisk funktion

Ja utan den funktionen hade jag varit rökt för jag är med i säkert 20 grupper. Nu är ju inte alla lika aktiva som andra men ändå.

Andreas har poäng... vadå jobb?

ointressanta inläggsknappen används bara till att ta bort löparrundor.. typ.. Just nu har jag 3118 olästa inlägg!! Kommer aldrig under 2000 nuförtiden.. hmm.. märkligt!

Vissa trådar är ju roligare att läsa än andra! Thi

Jag tycker däremot att det är lite dåligt med inlägg nattetid.. blir väääldigt långtråkigt på nattpassen..

Upptäckte precis att det faktiskt fanns en knapp som hette "Markera förkryssade diskussioner som lästa"

Har inte lagt märke till den innan. Men nu förstår jag vad som menas med den. Många inlägg i flera grupper som man direkt kan ta bort. (t+)

Men vad

Andreas: Det kanske beror på att de flesta av oss tränar flitigt på kvällarna och sover på nätterna.. 🙂

Det finns kanske inte så många nattarbetande träningsnarkomaner eller många utlandssvenskar som besöker funbeat på natten..

Jag tränar PÅ nattpassen.. iaf ministyrketräning..

Jobbar du på BB?

12