Quote from Guest on 15 June 2011, 20:44Tänkte börja köra landsväg. Har aldrig tidigare gjort det. Målet är att köra Vätternrundan 2012. Till det behöver jag en cykel. Har spanat in Scott Speedster S20. Är det en vettig cykel för ändamålet? Den ligger i övre gränsen av min budget för en cykel.
Tänkte börja köra landsväg. Har aldrig tidigare gjort det. Målet är att köra Vätternrundan 2012. Till det behöver jag en cykel. Har spanat in Scott Speedster S20. Är det en vettig cykel för ändamålet? Den ligger i övre gränsen av min budget för en cykel.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 20:54Båda duger till Vättern, -köp den billiga nu....
Och köp en jättedyr när du är sugen på uppgradering 😉
Båda duger till Vättern, -köp den billiga nu....
Och köp en jättedyr när du är sugen på uppgradering 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:11jag skulle rekommendera Canyon AL 6, eller en cykel från Rose. du får mer för pengarna.
Och eftersom du ska cykla först 2012 så har du antagligen inte lika bråttom med leverans!??
jag skulle rekommendera Canyon AL 6, eller en cykel från Rose. du får mer för pengarna.
Och eftersom du ska cykla först 2012 så har du antagligen inte lika bråttom med leverans!??
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:13Du kan köpa billigt i Medevi på lördag.
Du kan köpa billigt i Medevi på lördag.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:32Vad kan man köpa i Medevi och till vilket pris?
Vad kan man köpa i Medevi och till vilket pris?
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:34Cyklar av dom som har gett upp.
Cyklar av dom som har gett upp.
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:35haha, tack för tipset (H)
haha, tack för tipset (H)
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:36Som David skrev, kolla efter den som ser bedrövad ut och sen lägger du ett skambud 😉
Som David skrev, kolla efter den som ser bedrövad ut och sen lägger du ett skambud 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:37pinarello dogma 😉
pinarello dogma 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:38Ingen panik kanske men kul att utnyttja den korta sommaren vi har. Värt att nämna är att jag kan köpa S20 för 10k. Är cyklarna du nämnde fortfarande mer cykel för pengarna? Vad är det för leveranstid?
Ingen panik kanske men kul att utnyttja den korta sommaren vi har. Värt att nämna är att jag kan köpa S20 för 10k. Är cyklarna du nämnde fortfarande mer cykel för pengarna? Vad är det för leveranstid?