Quote from Guest on 22 July 2011, 14:25Har ni förslag på en bra fotpump?
Köpte en billig för två år sen men det är väldigt svårt att se trycket när man pumpar ,är alla sådana eller bara dom billiga?
Har ni förslag på en bra fotpump?
Köpte en billig för två år sen men det är väldigt svårt att se trycket när man pumpar ,är alla sådana eller bara dom billiga?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:35Köp en SKS Rennradkompressor så håller den resten av din cykelkarriär om du byter packningar och oljar stången.
Köp en SKS Rennradkompressor så håller den resten av din cykelkarriär om du byter packningar och oljar stången.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:40Är den exakt på manometern? min billiga fladdrar så mycket svårt att se trycket.
Är den exakt på manometern? min billiga fladdrar så mycket svårt att se trycket.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:43Du kan vara tämligen trygg med dess funktion. Min fungerar fortfarande utmärkt efter 34 år.
Du kan vara tämligen trygg med dess funktion. Min fungerar fortfarande utmärkt efter 34 år.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:46Ok låter bra ,skall åka till Janne på Racerdepån nu ock se om han har en sån. Tack för hjälpen!!
Ok låter bra ,skall åka till Janne på Racerdepån nu ock se om han har en sån. Tack för hjälpen!!
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:48Köp med en extra packning till nippeln. De kostar 20-25:-.
Köp med en extra packning till nippeln. De kostar 20-25:-.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:49Ok skall göra det TACK FÖR HJÄLPEN!!
Ok skall göra det TACK FÖR HJÄLPEN!!
Quote from Berit Bengtson on 22 July 2011, 17:27Instämmer i rekommendationen av SKS-pumpen.
Men det är inte alls säkert att du behöver köpa en extra pumpnippelpackning.
Sedan några år säljs den nämligen med ett modernt munstycke
BILD:http://www3.bike-discount.de/bilder/small/20934/schlauch-mit-e-v-a
Instämmer i rekommendationen av SKS-pumpen.
Men det är inte alls säkert att du behöver köpa en extra pumpnippelpackning.
Sedan några år säljs den nämligen med ett modernt munstycke
BILD:http://www3.bike-discount.de/bilder/small/20934/schlauch-mit-e-v-a
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 17:30Ja, men den raka mässingsvarianten är bättre.
Ja, men den raka mässingsvarianten är bättre.
Quote from Berit Bengtson on 22 July 2011, 17:48Du har uppenbarligen inte använt det nya pumpmunstycket
SKS tycker inte att det gamla pumpmunstycket är bättre, eftersom de har gått över till det nya pumpmunstycket.
Inte heller de som själva har uppgraderat sina pumpar med det nya pumpmunstycket tycker
Du har uppenbarligen inte använt det nya pumpmunstycket
SKS tycker inte att det gamla pumpmunstycket är bättre, eftersom de har gått över till det nya pumpmunstycket.
Inte heller de som själva har uppgraderat sina pumpar med det nya pumpmunstycket tycker